بهره برداری از ۵میلیارد طرح عمرانی در مهردشت+تصاویر
بهره برداری از ۵میلیارد طرح عمرانی در مهردشت+تصاویر
صداوسیما: به مناسبت هفته دولت، 30 طرح در بخش راهسازی و آب و فاضلاب بخش مهردشت شهرستان با ارزش تقریبی پنج میلیارد تومان به طور رسمی بهره برداری شد.

بهره برداری از ۵میلیارد طرح عمرانی در مهردشت

صداوسیما: به مناسبت هفته دولت، ۳۰ طرح در بخش راهسازی و آب و فاضلاب بخش مهردشت شهرستان با ارزش تقریبی پنج میلیارد تومان به طور رسمی بهره برداری شد.

فرماندار شهرستان نجف آباد گفت: این طرح‌ها شامل تامین آب آشامیدنی پایدار، ایمن سازی ورودی روستا‌ها، آسفالت و زیر سازی جاده‌ها، افزایش سرانه فضای سبز و ویکپارچه سازی آب و فاظلاب شهری و روستایی است.
مجتبی راعی، هدف دولت را خدمت خالصانه و تلاش بی وقفه در کسب رضایت مردم دانست و افزود: این طرح‌ها در شهر‌های علویجه، دهق و روستا‌های دماب، خیرآباد، خونداب، علی آباد و هسنیجه بهره برداری شد.

اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان نیز در خبری به جزئیات این افتتاح ها پرداخته. طبق این خبر  آسفالت و خط کشی میدان خونداب به طول یک کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان،آسفالت سه راهی علی آباد با اعتبار۵۰ میلیون تومان،آسفالت محور روستایی دماب با هزینه پانصد میلیون تومان، اصلاح هندسی قوس به طول ۴۰۰ متر با بودجه ۱۵۰میلیون تومان و آسفالت سه راهی خیر آباد با هزینه پنجاه میلیون تومان از جمله این طرح ها هستند.

افتتاح های عمرانی در مهردشت-شهریور99

افتتاح های عمرانی در مهردشت-شهریور۹۹

 

بهره مندی ۱۹۰۰ نفر از آب آشامیدنی سالم

سفیران نیوز هم در خبری از افتتاح های بخش آبفا مهردشت، نوشته: در راستای اجرای تامین آب پایدار با یکپارچه سازی شرکت های آبفا چاه شماره ۴ شهر علویجه با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان و دبی ۱۱ لیتر بر ثانیه به بهره‌برداری رسید.

مدیر آبفا نجف آباد در همین خصوص گفته:در طرح آبرسانی به روستاهای علی آباد و خونداب در بخش مهردشت نجف آباد از محل شبکه آب شهر دهق،که از برکات یکپارچه سازی شرکت‌های آبفا بوده تعداد ۸۰۰ مشترک در قالب ۱۹۰۰ نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
جواد کاظمی  اضافه کرد: در این طرح ۲۷۵ میلیون تومان از اعتبارات اداره آب و فاضلاب هزینه شده است.

افتتاح های آبفا در مهردشت- شهریور99

افتتاح های آبفا در مهردشت- شهریور۹۹

بهره برداری از ۵میلیارد طرح عمرانی در مهردشت