بهره برداری رسمی از طرح توسعه اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی نجف آباد
بهره برداری رسمی از طرح توسعه اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی نجف آباد

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، طرح توسعه اورژانس بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(س) نجف آباد استان اصفهان، با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری رسید. دکتر سید تقی نوربخش در جریان افتتاح این طرح، اظهار داشت: بیش از ۳۹ میلیون و۷۰۰ هزار نفر در کشور معادل ۵۰درصد جمعیت کشور از خدمات […]

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، طرح توسعه اورژانس بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(س) نجف آباد استان اصفهان، با حضور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری رسید.

دکتر سید تقی نوربخش در جریان افتتاح این طرح، اظهار داشت: بیش از ۳۹ میلیون و۷۰۰ هزار نفر در کشور معادل ۵۰درصد جمعیت کشور از خدمات تأمین اجتماعی برخوردارند.

وی افزود: سال گذشته، از سوی سازمان تأمین اجتماعی، بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان برای درمان بیمه شدگان هزینه شد.

نوربخش با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیز در این طرح با تجهیز منابع و توزیع امکانات همراه وهمسوی دولت است.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در دهه فجر سالجاری، ۳۶ پروژه درمانی وبیمه ای سازمان تأمین اجتماعی افتتاح می شود که از این تعداد ۳ بیمارستان و مابقی پروژه های بیمه ای ودرمانی است که با هدف رفع محرومیت زدایی و توزیع عادلانه خدمات وامکانات در سراسر کشور انجام می شود.

گفتنی است، طرح توسعه اورژانس بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(س) نجف آباد استان اصفهان در یک هزار متر مربع با ۱۶ تخت و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار انجام شد که روزانه به ۲۰۰ نفر خدمات ارائه می کند.