بی احتیاطی مسئولان نجف آباد در استفاده از شبکه های اجتماعی
بی احتیاطی مسئولان نجف آباد در استفاده از شبکه های اجتماعی

همزمان با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی تلفن های همراه، این امر در بین برخی مسئولان شهر نیز رواج نسبتا زیادی پیدا کرده به طوریکه حتی برخی از آنها با راه اندازی گروه های خبر رسانی، حتی سریع تر از یک خبرنگار مطالب و حوادث شهر را در بین تمامی گرفتاری ها و مشکلات […]

همزمان با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی تلفن های همراه، این امر در بین برخی مسئولان شهر نیز رواج نسبتا زیادی پیدا کرده به طوریکه حتی برخی از آنها با راه اندازی گروه های خبر رسانی، حتی سریع تر از یک خبرنگار مطالب و حوادث شهر را در بین تمامی گرفتاری ها و مشکلات خاص مسئولیت خود انعکاس می دهند.

این که آیا واقعا مسئولان شهر ما با وجود حجم بالا مسئولیت هایشان چه موقع وقت لازم برای چنین فعالیتی را پیدا می کنند جای خود دارد ولی نکته قابل توجه اینجاست که چنین کاری علیرغم تذکرات متعدد مراکز امنیتی مبنی بر ناامن بودن چنین شبکه های اجتماعی برای عموم مردم صورت می گیرد.

فضاهایی که برای مردم عادی زیاد امن نبوده و هر لحظه امکان سرقت انواع اطلاعات آنها وجود دارد چگونه توانسته اند اطمینان مسئولان بعضا رده بالای شهر ما را جلب کنند جای سوال دارد. آیا آقایان به این نکته واقفند که حتما آنچه که به آنها مربوط می شود و یا مطالبی که در جلسات رده بالای شهر مطرح می کنند به نوعی اطلاعات طبقه بندی محسوب شده و افشای آنها می تواند در مواردی ضربات جبران ناپذیری را به منافع شهرستان و حتی کشور وارد کند؟

آیا بهتر نیست عزیزان مسئول به جای صرف وقت در بارگذاری چنین شبکه هایی و گشت و گذار در آنها، بیشتر به فکر حل مشکلات مختلف مردم بوده و از فرصت کوتاه خدمتگذاری خود استفاده کنند؟

چگونه می توان از جوان و نوجوان جامعه انتظار داشت مراقب آسیب های فعالیت در چنین شبکه هایی باشند وقتی مسئولان رده بالای شهرشان هم بدون هیچ ملاحظه ای در این محیط غوطه ور شده اند. آقایان تا وقتی مسئول هستند باید پذیرای برخی محدودیت های خاص هم باشند چون آنها در جایگاهی هستند که مورد توجه ویژه مردم بوده و هر گونه خطای آنها به حساب نظام و اسلام نوشته خواهد شد.

اگر مدیری واقعا توانسته تمامی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد و امکان فراغتی را به این حد پیدا کرده که در شبکه های اجتماعی فعالیت کند، می توان سوژه های خوبی از مشکلات و معضلات مختلف مردم برایش معرفی کرد تا سرش را به برطرف کردن آنها گرم کند.

امروز روز استراحت و تفریح برای مدیران ما نیست، از چفیه بر دوش بزرگان باید فهمید که روز، روز جهاد و کار شبانه روزی است.