بی خانمانی وزنه‌برداران حاجی آبادی پس از ۸سال تمرین در حمام عمومی + فیلم
بی خانمانی وزنه‌برداران حاجی آبادی پس از ۸سال تمرین در حمام عمومی + فیلم

ایسنا و سادس: وزنه برداران  روستای حاجی آباد در نجف آباد سالها در یک حمام متروکه در وضعیت تاسف باری تمرین می کردند اما اکنون همان حمام متروکه را هم دیگر در اختیار ندارند و مکانی هم برای تمرین آنها وجود ندارد.  احسان قیصریه از وزنه برداران این روستا که سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان […]

ایسنا و سادس: وزنه برداران  روستای حاجی آباد در نجف آباد سالها در یک حمام متروکه در وضعیت تاسف باری تمرین می کردند اما اکنون همان حمام متروکه را هم دیگر در اختیار ندارند و مکانی هم برای تمرین آنها وجود ندارد.

 احسان قیصریه از وزنه برداران این روستا که سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان و مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را در کارنامه دارد، بیان کرد: از اول که وزنه برداری را شروع کردم ، در یک حمام متروکه تمرین داشتم.  ۷-۸ سال در آن حمام تمرین می کردیم تا اینکه این حمام را هم خراب کردند. قرار بود یک سالن نیمه کاره را برای ما تکمیل کنند اما دو سال است هیچ اتفاقی نیفتاده است. اکنون هم هیچ سالنی برای تمرین نداریم.البته همان حمام هم وضعیت خوبی نداشت، کف آن سوراخ و پر از گرد و خاک بود.

 قیصریه در پاسخ  به این پرسش که پس از تخریب حمام سالنی در اختیار آنها قرار داده نشد، تصریح کرد: یک حمام  دیگر در اختیار ما گذاشتند که سالنش بسیار کوچک است و کف آن نیز به حدی شیب دارد که نمی‌توان تمرین کرد. فعلا وسایل را آنجا گذاشته‌ایم. یک هفته هم به نجف آباد رفتیم اما چون راه دور بود و خود وزنه برداران نجف آباد هم تمرین می کردند سالن آنجا شلوغ بود و دیگر نشد آنجا برویم.

او ادامه داد: الان من و بقیه وزنه برداران مسابقات قهرمانی کشور را داریم اما حدود دوهفته است که تمرین نمی کنیم و کسی هم رسیدگی نمی کند.

قیصریه با ناراحتی از شرایط وزنه برداران حاجی آباد گفت: وزنه برداران حاجی آباد خیلی با استعداد هستند اما از بی امکاناتی ضربه خوردند و از بقیه وزنه برداران عقب افتادند. مسئولان هم هیچ رسیدگی به وضعیت ما نمی کنند.