تابوت های انتقام در نجف آباد
تابوت های انتقام در نجف آباد
از دیروز یکشنبه پانزدهم دی ماه 98، تابوت های سربازان آمریکایی و اسرائیلی در سایه موشک های ایران در میدان امام خمینی (باغملی) نجف آباد به نمایش درآمده اند. لشکر زرهی 8 نجف اشرف با همکاری شهرداری، با رونمایی از این ماکت ها، آمادگی خود برای انتقام سخت از تروریست های آمریکایی را بابت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی اعلام کرده است.

تابوت های انتقام در نجف آباد

از دیروز یکشنبه پانزدهم دی ماه ۹۸، تابوت های سربازان آمریکایی و اسرائیلی در سایه موشک های ایران در میدان امام خمینی (باغملی) نجف آباد به نمایش درآمده اند. لشکر زرهی ۸ نجف اشرف با همکاری شهرداری، با رونمایی از این ماکت ها، آمادگی خود برای انتقام سخت از تروریست های آمریکایی را بابت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی اعلام کرده است.

محمد مغزی شهردار نجف آباد در خصوص فضاسازی های ویژه شهادت سردار قاسم سلیمانی در سطح شهر گفته است: علاوه بر فضاسازی خاص میدان امام خمینی (باغملی) که با استقرار دو موشک شهاب ۱ و ۲ و یک موشک زلزال در کنار چهل تابوت با پرچم آمریکا و اسرائیل همراه بوده، کارهای دیگری همچون طراحی و اجرای نمادهای موقت، چاپ و نصب ۳۱ بنر بزرگ و طراحی و چاپ بیش از ۲ هزار پوستر و فضاسازی های خاص در سطح شهر انجام گرفته است.

لشکر ۸ نجف اشرف، در طول دوران دفاع مقدس با فرماندهی سردار شهید احمد کاظمی نزدیک به هشت هزار شهید از نقاط مختلف کشور داشته که از این تعداد نزدیک به دو هزار و پانصد نفر متعلق به شهرستان نجف آباد بوده اند. این یگان همیشه پیروز تاکنون یازده شهید و دهها جانباز مدافع حرم نیز داشته است.

تابوت های انتقام

تابوت های انتقام

تابوت های انتقام در نجف آباد