تاخیر در بازگشت پیکر حججی، مصلحتی دارد
تاخیر در بازگشت پیکر حججی، مصلحتی دارد

ایمنا: امام جمعه نجف آباد گفت: موضوع پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی از همان ابتدا با شرایط خاصی پیش رفته و در حال حاضر نیز تاخیر به وجود آمده در بازگشت پیکر شهید مطمئنا مصلحتی دارد. حجت الاسلام حسناتی در خطبه های روز گذشته نماز جمعه با تاکید بر پرهیز از دامن زدن به […]

ایمنا: امام جمعه نجف آباد گفت: موضوع پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی از همان ابتدا با شرایط خاصی پیش رفته و در حال حاضر نیز تاخیر به وجود آمده در بازگشت پیکر شهید مطمئنا مصلحتی دارد.

حجت الاسلام حسناتی در خطبه های روز گذشته نماز جمعه با تاکید بر پرهیز از دامن زدن به برخی شایعات بی اساس و بعضا برنامه ریزی شده در این خصوص بیان داشت: «همان گونه که خانواده شهید به مسئولان متولی بازگشت پیکر اعتماد کامل کرده و صبوری می کنند، ما نیز بایستی فضای معنوی شکل گرفته را حفظ کرده و منتظر باشیم. ِ»

حسناتی که نحوه بیانش نشان می داد فیلم لحظه شهادت حججی را دیده، خاطر نشان کرد: «این شهید تا آخرین لحظه هم اقتدار و صلابت خود را حفظ کرده و از خدا می خواهد که روسفید شود. هر موقع مصلحت باشد، پیکر شهید به کشور باز خواهد گشت.»

وی هفته گذشته نیز گفته بود که شاید مصلحتی در کار باشد که پیکر همزمان با عید غدیر بازنگشته تا شادی مردم تحت الشعاع قرار نگیرد.

هنوز هیچ خبر رسمی و موثقی در خصوص زمان بازگشت پیکر شهید منتشر نشده و همین موضوع بازار شایعات را داغ تر از گذشته کرده است.