تاخیر در برگزاری اجلاسیه کشوری شهدا در نجف آباد یکساله شد
تاخیر در برگزاری اجلاسیه کشوری شهدا در نجف آباد یکساله شد

خبرگزاری ایمنا: اجلاسیه کشوری شهدا که قرار بود در اواخر سال گذشته برای اولین بار در نجف آباد برگزار شود به دلایل مختلف هنوز برگزار نشده و این در حالی است که در همین راستا تا کنون ویژه برنامه های مختلف برگزار و اقلام تبلیغاتی زیادی نیز چاپ و توزیع شده است. به گزارش خبرنگار […]

خبرگزاری ایمنا: اجلاسیه کشوری شهدا که قرار بود در اواخر سال گذشته برای اولین بار در نجف آباد برگزار شود به دلایل مختلف هنوز برگزار نشده و این در حالی است که در همین راستا تا کنون ویژه برنامه های مختلف برگزار و اقلام تبلیغاتی زیادی نیز چاپ و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد خبر میزبانی نجف آباد از این اجلاسیه منحصر به فرد که پیش از این هر دو سال یکبار توسط یکی از استان های کشور برگزار میشد را حسن سالمی مسئول کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در  ابتدای سال جاری داده بود و از تمامی دستگاه های تقاضا کرده بود توان خود را جهت برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه به میدان بیاورند.

البته در این مدت حتی برگزاری اجلاسیه تا مرز برپایی کنفرانس خبری ویژه این برنامه نیز پیش رفت ولی در آخرین ساعات برنامه ریزی های صورت گرفته در این خصوص ناتمام باقی ماند و برگزاری آن به ماههای آینده موکول شده است.

برخی اخبار تایید نشده در این خصوص کمبود بودجه را مهمترین عامل در تاخیر یکساله برگزاری این اجلاسیه میدانند و معتقدند بودجه های اختصاص داده شده به این کار در محل های دیگری مانند ساخت و تجهیز یادمان شهدای نجف آباد در محل گلزار شهدای این شهرستان هزینه شده است و به همین دلیل بودجه جدیدی از سوی دستگاه های مسئول به این کار اختصاص پیدا نکرده است.

لازم به ذکر است که کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان در یک سال اخیر حمایت از آخرین ساخته کیومرث پور احمد با عنوان “پنجاه قدم آخر” که با محوریت اتفاقات مربوط به هفده روز زندگی یکی از نیروهای اطلاعات عملیات لشگر زرهی ۸ نجف اشرف شهرستان ساخته شده را نیز در کارنامه خود دارد.

البته بر طبق آخرین اخبار رسیده از جشنواره فیلم فجر امسال این فیلم تاکنون نتوانسته نظر مخاطبان،هنرمندان و منتقدان سینمایی کشور را به خود جلب کند و بسیاری آن را پایین تر از حد فیلمسازی مانند پور احمد برآورد کرده اند.