تثبیت عنوان سومی زنان فوتبالیست نجف آباد در لیگ برتر کشور
تثبیت عنوان سومی زنان فوتبالیست نجف آباد در لیگ برتر کشور

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و در یکی از ۴ دیدار امروز، آینده‌سازان مهین نجف‌آباد از ساعت ۱۰ صبح میهمان دلوار کشتی جنوب بوشهر بود. آینده‌سازان در همان ابتدای مسابقه و در دقیقه ۳ روی حرکت فرزانه نصری به گل رسید و در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر […]

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و در یکی از ۴ دیدار امروز، آینده‌سازان مهین نجف‌آباد از ساعت ۱۰ صبح میهمان دلوار کشتی جنوب بوشهر بود.
آینده‌سازان در همان ابتدای مسابقه و در دقیقه ۳ روی حرکت فرزانه نصری به گل رسید و در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.
نیمه دوم این مسابقه گلی در بر نداشت تا آینده‌سازان با پیروزی در این مسابقه عنوان سومی خود را مسجل کند. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.
در دیدار امروز، هاجر دباغی از آینده‌سازان کارت زرد دریافت کرد و کاپیتان دلوار کشتی جنوب که یک کارت زرد داشت، به دلیل اعتراض به داور از زمین مسابقه اخراج شد.
آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در هفته پایانی لیگ برتر میزبان استقلال تهران است اما این تیم از ادامه لیگ برتر انصراف داده و اگر با این درخواست موافقت شود، دیدار امروز حسن ختام نماینده اصفهان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان خواهد بود.
در سایر دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر، شهرداری بم با نتیجه ۷ بر یک از سد پاس همدان گذشت و با ۴۳ امتیاز به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید.
ملوان بندرانزلی هم که به دلیل غیبت استقلال ۳ بر صفر برنده اعلام شده بود با ۴۰ امتیاز به نایب‌قهرمانی رسید و آینده‌سازان میهن نجف‌آباد هم با ۳۶ امتیاز، برای سومین فصل متوالی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
نتایج دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به این شرح است:
* شهرداری سیرجان ۴ – پالایش گاز ایلام صفر
* استقلال تهران صفر – ملوان بندرانزلی ۳ (به دلیل انصراف استقلال)
* شهرداری بم ۷ – پاس همدان یک
* دلوار کشتی جنوب بوشهر صفر – آینده‌سازان میهن نجف‌آباد یک
(همیاری ارومیه این هفته استراحت داشت)