تجلیل از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس در نجف‌آباد
تجلیل از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس در نجف‌آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: همزمان با فرارسیدن بهار و سال جدید طی مراسمی از جمعی از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد. حجت‌الاسلام علی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد همزمان با فرارسیدن فصل […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: همزمان با فرارسیدن بهار و سال جدید طی مراسمی از جمعی از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام علی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد همزمان با فرارسیدن فصل بهار و سال جدید در ساعت هشت صبح روز اول سال ۹۴ مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی و باشکوه در جوار آستان مقدس امامزاده ساره مریم(ع) شهر جوزدان برگزار شد، افزود: طی آیینی و با حضور مسئولان شهرستان این مراسم برگزار و از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به خانواده‌های شهدا بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

کریمی در ادامه بیان کرد: پس از اتمام این برنامه، به ‌اتفاق خانواده شهدا و مسئولان شهرستان در قالب یک کاروان به سمت گلزار شهدا حرکت کرده و پس از ادای احترام به مقام شامخ این بزرگواران مزار شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.