تجلیل از شکرانه داور بین المللی فوتبال نجف آباد
تجلیل از شکرانه داور بین المللی فوتبال نجف آباد

اقدام پسندیده باشگاه گیتی پسند و تجلیل از شکرانه محمدحسین عراقی زاده، قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: تصمیم داریم با هماهنگی هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و شهرستان نجف آباد دیداری دوستانه بین تیم فوتسال گیتی پسند و منتخب نجف آباد برگزار نماییم. به گزارش پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند، […]

اقدام پسندیده باشگاه گیتی پسند و تجلیل از شکرانه
محمدحسین عراقی زاده، قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: تصمیم داریم با هماهنگی هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و شهرستان نجف آباد دیداری دوستانه بین تیم فوتسال گیتی پسند و منتخب نجف آباد برگزار نماییم.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند، عراقی زاده هدف از این دیدار خیر خواهانه را تجلیل از مرتضی شکرانه داور ارزنده فوتبال و فوتسال کشور دانست که با بیماری سرطان مبارزه می کند و خاطر نشان کرد کلیه عواید حاصل از آن برای درمان این داور عزیز خواهد رفت .
وی افزود: ما همه یک خانواده ایم و باید در مشکلات نیز دوشادوش هم باشیم .
قائم مقام گیتی پسند در ادامه گفت : باشگاه گیتی پسند همانطور که قبلا نیز از این داور تجلیل نموده قصد دارد با حضور پرشور علاقمندان در سالن ۴ هزار نفری نجف آباد و با حضور کلیه بازیکنان ملی پوش و ستاره خود به میدان برود و کلیه عواید حاصله نیز به این امر خیر تعلق دارد.
تاریخ برگزاری این دیدار به احتمال زیاد ۶ شهریور ماه می باشد.