تجلیل از طرح نوآورانه پیشرو دیزل نجف آباد
تجلیل از طرح نوآورانه پیشرو دیزل نجف آباد

در سومین رویداد طرح امید اتاق بازرگانی اصفهان که به تجلیل از محصولات نوآورانه اختصاص دارد، از اتوبوس فرودگاهی این شرکت به عنوان یکی از پنج ایده برتر استان تقدیر به عمل آمد. اولین اتوبوس فرودگاهی کشور نیز سومین طرح نوآورانه استان بود که در این همایش مورد رونمایی قرار گرفت. این طرح توسط شرکت […]

در سومین رویداد طرح امید اتاق بازرگانی اصفهان که به تجلیل از محصولات نوآورانه اختصاص دارد، از اتوبوس فرودگاهی این شرکت به عنوان یکی از پنج ایده برتر استان تقدیر به عمل آمد.

اولین اتوبوس فرودگاهی کشور نیز سومین طرح نوآورانه استان بود که در این همایش مورد رونمایی قرار گرفت. این طرح توسط شرکت پیشرو دیزل آسیا در نجف آباد اصفهان تولید شده است.کلیه طراحی و قالب‌سازی و عملیات تولید این اتوبوس در داخل صورت گرفته و در خط تولید ۱۰۰ دستگاهی این اتوبوس موفق به اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر و غیرمستقیم ۴۰۰ نفر شده است.مراحل تست این اتوبوس در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مدت هشت ماه موفقیت آمیز بوده و سازندگان در فکر توسعه خطوط تولید آن هستند.تصویر این اتوبوس با حضور نماینده شرکت هواپیمایی ایران ایر رونمایی شد.

در این رویداد  هر  طرح در ده دقیقه فرصت داشت، نوآوری خود را برای حضار معرفی و  با حضور مسوولان  رونمایی از طرح کند.

طرحی برای محاسبه دقیق‌تر مصارف گاز،رونمایی از دو رنگ خوراکی جدید،تولید محصولات سالم و رژیمی در صنعت بیسکوییت و نوآوری در محصولات فرهنگی با رونمایی از فرهنگ سره پارسی دیگر محصولات مورد تقدیر این برنامه را تشکیل میدادند.

منبع:ایمنا