تجلیل مسئولان نجف آباد از عوامل اجرایی نمایش “فرجام عاشورایی”
تجلیل مسئولان نجف آباد از عوامل اجرایی نمایش “فرجام عاشورایی”

در پایان چهارمین شب اجرای نمایش “فرجام عاشورایی” که با قلم ملیحه مرادی و کارگردانی میثم طاهری در بنیاد فرهنگی آیت اله خامنه ای به روی صحنه رفت،مسئولان نجف آباد ضمن تقدیر از عوامل اجرایی آن بر حمایت از چنین حرکت هایی در آینده تاکید کردند. در آخرین شب این نمایش که با حمایت سازمان […]

در پایان چهارمین شب اجرای نمایش “فرجام عاشورایی” که با قلم ملیحه مرادی و کارگردانی میثم طاهری در بنیاد فرهنگی آیت اله خامنه ای به روی صحنه رفت،مسئولان نجف آباد ضمن تقدیر از عوامل اجرایی آن بر حمایت از چنین حرکت هایی در آینده تاکید کردند.
در آخرین شب این نمایش که با حمایت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و شورای شهر نجف آباد به روی صحنه رفت،سرهنگ آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،اکرامیان عضو شورای شهر و تنی چند از مسئولان با اهدای لوح و جوایزی از عوامل برگزار کننده این اثر نمایشی تجلیل کردند.
در این نمایش که از ۱۵ آذر ماه به روی صحنه رفت علاوه بر عباس نجفی، سعید مصطفایی و اعظم اناری به عنوان بازیگر، سعید کارشناس مدیر اجرایی و روابط عمومی، پروین عباد طراح و مدیر صحنه، سعیده سورانی منشی صحنه و فاطمه منتظری طراح چهره پردازی مشارکت داشتند.
اجرای موسیقی زنده نیز بخش دیگری از این نمایش را تشکیل میداد که در آن داود مصطفایی به عنوان نوازنده نی و ابراهیم قنبری نیز با دف هنرنمایی کردند.
این اثر به عنوان کاری از گروه هنری نگاه انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به واقعه ای در شش سال پس از عاشورا و سرنوشت دوتن از قاتلین حضرت اباعبدا… (ع) می پرداخت که در کسوت تاجران در طویله ای در روستای کلتانیه در حوالی مدائن پنهان شده اند.

منبع:news.najafabad.ir