تجمع اعتراضی کارگران نیلو+ تصاویر
تجمع اعتراضی کارگران نیلو+ تصاویر

تعدادی از کارگران کارخانه کاشی نیلو برای چندمین بار طی سال های اخیر، در اعتراض به معوقات حقوقی خود دست به تجمع زدند. یکی از کارگران شرکت کننده در این تجمع که دیروز چهارشنبه ۴بهمن ماه در مقابل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نجف آباد برگزار شد، می گوید: نزدیک به ۳۰ ماه است […]

تعدادی از کارگران کارخانه کاشی نیلو برای چندمین بار طی سال های اخیر، در اعتراض به معوقات حقوقی خود دست به تجمع زدند.

یکی از کارگران شرکت کننده در این تجمع که دیروز چهارشنبه ۴بهمن ماه در مقابل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نجف آباد برگزار شد، می گوید: نزدیک به ۳۰ ماه است که حقوقی نگرفته ایم. در سکوت مسئولان مربوطه، طلبکاران کارخانه در حال بردن برخی دستگاه ها و ماشین آلات خطوط تولید در ازای مطالبات خود هستند.

وی ادامه می دهد: این کارخانه روزی حدود ۸۰۰کارگر داشت ولی الآن کمتر از پنجاه نفر در آن باقی مانده اند و بقیه یا اخراج شده و یا مشمول دریافت بیمه بیکاری شده اند.

این کارگر در پایان با انتقاد از بازی با کلمات واستدلالها ی پوچ وتوخالی برخی مسئولان اظهار داشت: اقایان! چرا خود را به خواب زده اید؟آیا فریاد رسی هست؟!

کارخانه های کاشی نیلو و اصفهان از شاخص ترین مجموعه های تولیدی شهرستان به شمار می آمدند که پس از واگذاری به بخش خصوصی، درگیر مشکلات عدیده ای شده اند.