«تحسین محسن» در ۴ استان
«تحسین محسن» در ۴ استان

خبرگزاری فارس:نمایشگاه عکس «تحسین محسن» شامل ۵۱ عکس از مراسم استقبال و تشییع شهید حججی در اصفهان و نجف‌آباد، ۱۷ آبان ماه هم‌زمان با ۳ استان دیگر در گالری عمارت سعدی شهر اصفهان افتتاح می‌شود. فرزان معظم مدیر خانه عکس حوزه هنری اصفهان  پیرامون برپایی نمایشگاه عکس «تحسین محسن» اظهار کرد: نام این نمایشگاه از بیانات […]

خبرگزاری فارس:نمایشگاه عکس «تحسین محسن» شامل ۵۱ عکس از مراسم استقبال و تشییع شهید حججی در اصفهان و نجف‌آباد، ۱۷ آبان ماه هم‌زمان با ۳ استان دیگر در گالری عمارت سعدی شهر اصفهان افتتاح می‌شود.

فرزان معظم مدیر خانه عکس حوزه هنری اصفهان  پیرامون برپایی نمایشگاه عکس «تحسین محسن» اظهار کرد: نام این نمایشگاه از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون شهید حججی گرفته شده و از نگاه هفت هنرمند عکاس مراسم استقبال و تشییع شهید محسن حججی را در اصفهان و نجف‌آباد روایت می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری هم‌زمان این نمایشگاه در چهار استان آذربایجان شرقی، سمنان، قزوین و اصفهان افزود: در این نمایشگاه ۵۱ قطعه عکس از هفت عکاس به نام‌های احسان جزینی، مصطفی شیرزادی، مهدی جانی‌پور، حسین غلامرضایی، محمدصادق نادری، مجید حجتی و فاطمه نصراصفهانی به نمایش در می‌آید.

معظم با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید بوده است، تصریح کرد: آیین گشایش این نمایشگاه با حضور خانواده شهید حججی روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۷ در گالری عمارت سعدی واقع در خیابان استانداری برگزاری می‌شود و تا  ۳۰ آبان ماه پذیرای علاقه‌مندان است.