تحلیلی بر آمار کرونا در جهان و ایران؛ ۴فروردین۹۹
تحلیلی بر آمار کرونا در جهان و ایران؛ ۴فروردین۹۹
 در حال حاضر بیش از 378 هزار نفر در کل دنیا به این بیماری مبتلا شده اند. حدود 41 هزار نفر از این تعداد، مبتلا شده جدید هستند. بیش از 16 هزار نفر بر اثر کرونا فوت شده اند که از این تعداد بیش از 1800 نفر، فوت شده جدید به شمار می آیند.

تحلیلی بر آمار کرونا در جهان و ایران؛ ۴فروردین۹۹

آخرین آمار کرونا در جهان مطابق داده های پایگاه اطلاع رسانی https://www.worldometers.info/coronavirus . این آمار به صورت بر لحظه و بر اساس آمار رسمی ارائه شده توسط ۱۹۵ کشور درگیر، منتشر می شود. اعداد و ارقام ارائه شده برای ایران، با اخبار منتشر شده وزارت بهداشت ایران مطابقت دارد.

در حال حاضر بیش از ۳۷۸ هزار نفر در کل دنیا به این بیماری مبتلا شده اند. حدود ۴۱ هزار نفر از این تعداد، مبتلا شده جدید هستند. بیش از ۱۶ هزار نفر بر اثر کرونا فوت شده اند که از این تعداد بیش از ۱۸۰۰ نفر، فوت شده جدید به شمار می آیند.

ایران، رتبه ششم دنیا از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا را دارد. بالاتر از ایران کشورهای چین، ایتالیا، آمریکا، اسپانیا و آلمان قرار دارند.

ایران، رتبه چهارم تعداد فوت شدگان دنیا بر اثر بیماری کرونا را دارد. ایتالیا، چین و اسپانیا از این لحاظ بالاتر از ایران محسوب می شوند.

در ایران به ازای هر یک میلیون نفر، ۲۷۴ مبتلا به کرونا شناسایی شده. این عدد در ایتالیا ۱۰۵۷ بوده، در اسپانیان ۷۵۱ و در آلمان ۳۴۷ نفر. این شاخصه در آمریکا ۱۳۲ است و در چین ۵۶ نفر.

در ایران مجموعا ۸۳۷۶ بیمار مبتلا به کرونا، بهبود پیدا کرده اند.

در بیست و چهار ساعت گذشته، ۱۲۷ نفر در ایران به دلیل عوارض کرونا فوت کرده اند که این میزان در ایتالیا ۶۰۱ و در اسپانیا ۵۳۹ نفر اعلام شده. در فرانسه و آمریکا نیز طی همین بازه زمانی به ترتیب ۱۸۶ و ۱۴۰ فوتی بر اثر کرونا به ثبت رسیده است.

آمار کرونا در جهان. 4 فروردین99

آمار کرونا در جهان. ۴ فروردین۹۹

تحلیلی بر آمار کرونا در جهان و ایران؛ ۴فروردین۹۹