تخصیص ۴۲۰ میلیارد برای عمران نجف آباد
تخصیص ۴۲۰ میلیارد برای عمران نجف آباد
نصف جهان: شهردار نجف آباد گفت: بودجه سال 1401 شهرداری نجف آباد، با رشد 55درصدی نسبت به سال گذشته، به 590 میلیارد تومان رسیده که از این میزان، 70 درصد معادل 420 میلیارد تومان صرف امور عمرانی خواهد شد.

تخصیص ۴۲۰ میلیارد برای عمران نجف آباد

نصف جهان: شهردار نجف آباد گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری نجف آباد، با رشد ۵۵درصدی نسبت به سال گذشته، به ۵۹۰ میلیارد تومان رسیده که از این میزان، ۷۰ درصد معادل ۴۲۰ میلیارد تومان صرف امور عمرانی خواهد شد.

عبدالرسول امامی در یک نشست خبری اعلام کرد:تاکنون  ۲۲ دستگاه اتوبوس واحد با هزینه ۷ میلیارد تومان بازسازی شده و  ۸۰ اتوبوس دیگر هم به انجام تعمیرات نیاز دارند که از این تعداد، ۳۷ دستگاه با برآورد هزینه ۸ میلیارد تومان در اولویت قرار دارند. به دلیل عرض کم خیابان های نجف آباد، در نظر داریم تا اواسط سال ۱۴۰۱، اتوبوس ها را با مینی بوس های دو در،جایگزین کنیم.

به گزارش ایرنا، معاون زیر بنایی و توسعه حمل و نقل شهرداری نجف آباد نیز در این جلسه، به ۴۰ پروژه در دست اقدام این شهرداری اشاره کرد و گفت: ۳۶ مورد آن انعقاد شده و مابقی نیز در طی انجام فرآیند مناقصه یا امور اداری قرار دارد. فرصت‌های سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و مشارکت شهرداری پیش بینی شده است که ایجاد مرکز بزرگ فروش سیتی سنتر نجف آباد در محیطی به مساحت ۱۵ هکتار از جمله آن است.

سید رسول موسویان ادامه داد: از شاخص ترین پروژه های در دست اجرای شهرداری نجف آباد، می توان به خرید لوله ها و اتصالات ۱۰۰۰ میلیمتری تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو، ادامه مراحل مختلف بوستان زندگی، ادامه احداث باغ بهشت، مرحله دوم بلوار کشاورز، تکمیل پردیس سینمایی خارون، لکه گیری معابر، ادامه ساخت فرهنگسرای کوثر، بلوار آیت الله امینی و تکمیل کشتارگاه صنعتی نجف آباد اشاره کرد.

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد

تخصیص ۴۲۰ میلیارد برای عمران نجف آباد