جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024
پ
  • شناسه : 60894
  • 31 خرداد 1401 - 18:32
  • 515 بازدید
  • ۰ دیدگاه
  • ارسال توسط :
طی سفر رییس جمهور صورت گرفت

تخصیص ۷۱۹میلیاردی به طرح های نیمه تمام نجف آباد

تخصیص ۷۱۹میلیاردی به طرح های نیمه تمام نجف آباد
تخصیص ۷۱۹میلیاردی به طرح های نیمه تمام نجف آباد
ربیع: فرماندار شهرستان نجف آباد گفت: طی سفر اخیر رییس جمهور به استان اصفهان، 719میلیارد تومان از اعتبارات سفر، به اتمام طرح های نیمه تمام با اولویت پیشرفت بیش از پنجاه درصد اختصاص پیدا کرد که در این میان،زیرگذر شهدای دانشجو و بیمارستان شیخ‌بهایی در کمربندی جنوبی، بیشترین سهم را داشتند.

تخصیص ۷۱۹میلیاردی به طرح های نیمه تمام نجف آباد

ربیع: فرماندار شهرستان نجف آباد گفت: طی سفر اخیر رییس جمهور به استان اصفهان، ۷۱۹میلیارد تومان از اعتبارات سفر، به اتمام طرح های نیمه تمام با اولویت پیشرفت بیش از پنجاه درصد اختصاص پیدا کرد که در این میان،زیرگذر شهدای دانشجو و بیمارستان شیخ‌بهایی در کمربندی جنوبی، بیشترین سهم را داشتند.

موسی مباشری در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام و کلنگ زنی شده گلدشت، ادامه داد: بیمارستان شیخ‌بهایی حدود ۲۰ سال است که کلنگ‌زنی شده و تکمیل آن به اعتبارات ویژه‌ای نیاز دارد.

نجف آباد نیوز: مباشری در این مصاحبه، اشاره دقیقی به سهم هر کدام از این طرح ها نکرده. این در حالی است که تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو با حدود ۱۰درصد پیشرفت سهم زیادی از اعتبار اختصاصی داشته و طرح شبکه جمع آوری فاضلاب، با وجود توقف نسبی و نبود منابع کافی، ظاهراً بودجه قابل توجهی دریافت نکرده.

برخی معتقدند فاضلاب نجف آباد که در شروع مجددش طی سال های اخیر، با فروش انشعاب به مردم به صورت مشارکتی احیا و پس از چند سال به خاطر سوء مدیریت مسئولان ارشد شهرستان، دوباره به کما رفت، به دلیل دریافتی اش از پرداختی های مردم، امکان تخصیص بودجه های دولتی را ندارد.

موسی مباشری فرماندار نجف آباد

موسی مباشری فرماندار نجف آباد

تخصیص ۷۱۹میلیاردی به طرح های نیمه تمام نجف آباد

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

احتمال تعطیلی عملیات اجرایی تقاطع شهدای دانشجو در نجف آباد 02 اسفند 1402

احتمال تعطیلی عملیات اجرایی تقاطع شهدای دانشجو در نجف آباد

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو نجف آباد که آبان 1400 با حضور مدیران ارشد استان و شهرستان، همراه با یک حاشیه پر رنگ «لودری» کلنگ زنی شده و قرار بود با اعتبار 130 میلیارد تومانی تا حداکثر آبان 1402 به بهره برداری برسد، طبق نامه ابوالفضل ابوترابی نماینده سه دوره اخیر شهرستان در مجلس، تنها 32درصد پیشرفت فیزیکی داشته و «خطر تعطیلی، کارگاه (آن را) تهدید می کند».

جابه جایی خط انتقال آب نجف آباد به اصفهان 19 دی 1401

جابه جایی خط انتقال آب نجف آباد به اصفهان

صدا و سیما: با توجه به اجرای طرح زیرگذر شهدای دانشجو، مرحله سوم جابجایی خط ۱۰ هزار میلیمتری آبرسانی نجف آباد به اصفهان در کمتر از ۱۲ ساعت اجرا شد.

ساخت ۶۵۰ خانه نهضت ملی مسکن در نجف آباد 09 آبان 1401

ساخت ۶۵۰ خانه نهضت ملی مسکن در نجف آباد

خانه ملت: نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده عملیات اجرایی طرح نهضت مسکن ملی در حوزه انتخابیه شروع شده و اکنون حدود 650 واحد مسکونی در نجف آباد و  750 واحد در تیران در زمین های اهدایی وزارت راه و شهرسازی در دست احداث است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در نجف آبادنیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.