تخفیف ویژه ۵۵ درصدی اجلاسیه برای پرفروش ترین کتاب دفاع مقدس کشور
تخفیف ویژه ۵۵ درصدی اجلاسیه برای پرفروش ترین کتاب دفاع مقدس کشور

برگزاری مسابقه از “من زنده ام” با ۱۰۰ میلیون تومان جایزه غرفه فرهنگی اجلاسیه ملی شهدا در نجف آباد به منظور گسترش فرهنگ مطالعه آثار مرتبط با دفاع مقدس کتاب “من زنده ام” معصومه آباد را که پس از تقریظ مقام معظم رهبری به صدر پر فروش ترین آثار منتشره در عرصه دفاع مقدس تبدیل […]

برگزاری مسابقه از “من زنده ام” با ۱۰۰ میلیون تومان جایزه

غرفه فرهنگی اجلاسیه ملی شهدا در نجف آباد به منظور گسترش فرهنگ مطالعه آثار مرتبط با دفاع مقدس کتاب “من زنده ام” معصومه آباد را که پس از تقریظ مقام معظم رهبری به صدر پر فروش ترین آثار منتشره در عرصه دفاع مقدس تبدیل شده را با تخفیف پنجاه درصدی در اختیار بازدید کنندگان از این مجموعه قرار می دهد.

علاقه مندان جهت دریافت این اثر می توانند در زمان برگزاری نمایشگاه که تا اواخر آبان ماه نیز ادامه پیدا خواهد کرد،ضمن حضور در محل غرفه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مقابل درب ورودی حسینیه فاطمه زهرا این کتاب ررا که در هشت فصل و اندازه رقعی در سال نود و دو برای اولین بار منتشر شده را دریافت کنند.

معصومه آباد پس از اسارت در اولین روزهای جنگ در ۱۲ کیلومتری آبادان با حوادث مختلفی در زندان های رژیم بعثی مواجه شده که مجموع این خاطرات را در قالب هشت فصل کودکی،نوجوانی، انقلاب، جنگ و اسارت، زندان الرشید بغداد، انتظار، اردوگاه موصل و عنبرو عکس و اسناد به رشته تحریر در آورده است.

برای خریداران این اثر و دیگر علاقه مندان بحث کتابخوانی نیز مسابقه ای با محوریت این کتاب پانصد و هشت صفحه ای از اول محرم تا اربعین توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نجف آباد در نظر گرفته شده که به برندگان آن در مجموع نزدیک به صد میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

البته مولف این کتاب نیز به دلیل اسارت در سن هفده سالگی برای ۱۷ ساله هایی نیز که با مطالعه کتاب وی در مسابقه شرکت کنند نیز جایزه ای جداگانه در نظر گرفته است.

علاقه مندان جهت ثبت نام که همراه با پرداخت وجهی به عنوان بیعانه نیز خواهد بود هر هفته می توانند به مراسم نماز جمعه،غرفه کتاب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی واقع در محل نمایشگاه و یا کتابشهر ایران واقع در خیابان شریعتی جنب بنیاد فرهنگی آیت اله خامنه ای مراجعه کنند.

شماره تماس های ۰۹۱۳۶۸۷۵۶۳۳ و ۰۳۱۴۲۶۱۶۰۶۸ نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در نظر گرفته شده اند.

این سری از مسابقه کتابخوانی سومین کتاب ماه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که برگزار شده ولی تفاوت آن با دوره های قبل در کشوری برگزار شدن آن است به طوریکه بر طبق اعلام مسئولان آن قرار است در صورت فراهم شدن شرایط لازم در آینده مسابقه مذکور به صورت کشوری هر ماه ادامه پیدا کند.