تربیت ۱۵۰ مربی در دارالقرآن نجف آباد
تربیت ۱۵۰ مربی در دارالقرآن نجف آباد
دارالقرآن العظیم نجف آباد که فعالیت خود را از سال 63 با برگزاری هرساله دوره هایی در موضوعات قرآنی و فرهنگی شروع کرده، تاکنون بیش از یکصد و پنجاه مربی آقا و خانم از شهرستان نجف آباد و شهرهای اطراف آن تربیت کرده است.

تربیت ۱۵۰ مربی در دارالقرآن نجف آباد

دارالقرآن العظیم نجف آباد که فعالیت خود را از سال ۶۳ با برگزاری هرساله دوره هایی در موضوعات قرآنی و فرهنگی شروع کرده، تاکنون بیش از یکصد و پنجاه مربی آقا و خانم از شهرستان نجف آباد و شهرهای اطراف آن تربیت کرده است.

ایرنا: مدیر عامل دارالقر آن العظیم نجف آباد گفت:۱۳ نفر درسال گذشته و ۱۶ نفر درسال جاری باشرکت در دوره های تربیت مربی قرآنی مقدماتی و تکمیلی و تربیت مربی قرآن و کودک موفق به دریافت مدرک مربیگری شده اند.
محمود هادیان افزود: در سال تحصیلی جاری ۶۵ تن از بانوان و ۲۰ نفر از آقایان دردوره های تربیت مربی ، قرآن و کودک این موسسه شرکت کرده اند.
وی گفت : تابستان گذشته بیش از ۲هزار نفر در۳۰ شعبه کلاس های آموزش قرآنی این موسسه شرکت کردند و همچنین در سال تحصیلی جاری نیز کلاس های قرآنی و فرهنگی متنوعی برای دانش آموزان برگزار می شود.
هادیان افزود : در سال تحصیلی جاری ۸۶ دختر و ۵۳ پسر در کلاس های آموزش و یادگیری قرآن و ۱۶۰ نوآموز در سه مهد کودک دارالقرآن العظیم آموزش قرآنی دیدند.
عامل دارالقرآن العظیم از طرف گروهی از خیران قرآنی در نجف آباد راه اندازی شده است.

دارالقرآن

دارالقرآن

تربیت ۱۵۰ مربی در دارالقرآن نجف آباد