ترکیدگی تکراری لوله های آب در امیر آباد+ تصاویر
ترکیدگی تکراری لوله های آب در امیر آباد+ تصاویر

تعدادی از شهروندان امیر آیادی ضمن تماس با خبرنگار نجف آباد نیوز و ارسال تصاویری خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه به معضل ترکیدگی مکرر لوله های آب در شمال این منطقه به خصوص خیابان مطهری شمالی حد فاصل میدان اصلی امیر آباد تا تقاطع بلوار جمهوری شده اند. این شهروندان معتقد هستند در طول ۲ سال […]

تعدادی از شهروندان امیر آیادی ضمن تماس با خبرنگار نجف آباد نیوز و ارسال تصاویری خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه به معضل ترکیدگی مکرر لوله های آب در شمال این منطقه به خصوص خیابان مطهری شمالی حد فاصل میدان اصلی امیر آباد تا تقاطع بلوار جمهوری شده اند.

این شهروندان معتقد هستند در طول ۲ سال گذشته بارها شاهد ترکیدگی لوله های اصلی انتقال آب شرب در این مسیر پر رفت و آمده بوده اند که علاوه بر قطع آب چندین باره مشترکان، محدودیت های ترافیکی مختلفی را نیز برای مردم به وجود آورده است.

همانگونه که در تصاویر نیز به خوبی قابل مشاهده است در آخرین مورد از چنین حوادثی، خیابان مطهری شمالی امیر آباد چند روز پیش شکل و شمایل روزهای  پر بارش را پیدا کرده بود به طوریکه حجم بالای آب خروجی از محل شکستگی لوله ها، بخش اعظم خیابان را اشغال کرده بود.

به نظر می رسد در سالهای فوق العاده خشکی که همه مدیران دولتی مردم را به صرفه جویی بیشتر در مصرف آب شرب دعوت می کنند، جلوگیری از هدر رفتن آب شرب بهداشتی بر اثر چنین اتفاقاتی امری ضروری به نظر برسد.

این پایگاه خبری آماده است پاسخ مسئولان مربوطه در خصوص علت چنین حوادثی را نیز در اولین فرصت ممکن به اطلاع مخاطبان برساند.