تشریح نحوه تردد در تعطیلی ۲هفته ای نجف آباد
تشریح نحوه تردد در تعطیلی ۲هفته ای نجف آباد
فارس: فرماندار نجف آباد، روز چهارشنبه28آبان99 در جلسه ای با حضور مسئولان دستگاه های مختلف، جزئیات تردد در نجف آباد طی 2هفته تعطیلی کرونایی را تشریح کرد.

تشریح نحوه تردد در تعطیلی ۲هفته ای نجف آباد

فارس: فرماندار نجف آباد، روز چهارشنبه۲۸آبان۹۹ در جلسه ای با حضور مسئولان دستگاه های مختلف، جزئیات تردد در نجف آباد طی ۲هفته تعطیلی کرونایی را تشریح کرد.

مجتبی راعی گفت: ورود خودرو با پلاک غیر بومی به شهرستان نجف‌آباد و خروج با پلاک بومی از شنبه به مدت ۱۴ روز ممنوع است. کلیه افراد، مشاغل و بخش صنعت که نیاز به تردد در زمان اجرای محدودیت دارند باید از طریق اتحادیه، اداره کار یا اتاق اصناف اقدام به تهیه برگ تردد کنند.

راعی اضافه کرد: گروه الف شامل کارکنان مراکز درمانی، امداد و نجات، اورژانس، قضات و کارکنان فرودگاه‌ها باید برای تردد برگ ماموریت و کارت شناسایی داشته باشند.

وی افزود: گروه ب شامل شرکت‌های خدماتی (آب، برق، گاز، مخابرات) مراکز تولید انرژی، صنایع ملی و تولید لبنیات باید سریعا لیست خودروهای مورد نیاز جهت تردد را به فرمانداری اعلام کنند تا فرمانداری نسبت به صدور برگه اقدام کند تا بتوانند با برگه تردد و کارت شناسایی تردد کنند.

راعی بیان داشت: گروه ج شامل شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته با خودرو دارای آرم شهرداری اجازه تردد در محدوده شهر دارند و چنانچه خودرویی فاقد آرم باشد باید از طریق فرمانداری برگ تردد صادر و با کارت شناسایی معتبر تردد کنند.

معاون استاندار اصفهان ادامه داد: گروه د شامل مراکز عرضه مایحتاج ضروری و پمپ بنزین‌ها که نیاز به تردد دارند باید توسط اتحادیه‌های مربوطه و نظارت اتاق اصناف توسط فرمانداری برگ تردد صادر شود؛ گروه و شامل تاکسی‌ها و خودروهای اینترنتی با نظارت تاکسیرانی شهرستان و ارسال لیست به فرمانداری شهرستان برگ تردد صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: گروه ه شامل مراکز صنعتی اطلاعات افرادی که ضرورت تردد دارند را تهیه کنند و با تایید اداره کار برسانند و برگه تردد در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

راعی در پایان گفت: اعتبار کلیه برگه‌های تردد منوط به داشتن کارت شناسایی معتبر بوده که به نماینده گروه‌ها در اتحادیه‌ها واگذار می‌شود و از مراجعه موردی به فرمانداری خودداری شود.

نجف آباد نیوز: از شنبه ۱آذر ۹۹، تردد بین شهری در نقاطی که در رنگ بندی کرونایی آن ها قرمز و نارنجی اعلام شده، ممنوع خواهد بود. علاوه بر آن  ۱۵۰ شهر کشور که دارای وضعیت قرمز  هستند، به مدت ۲هفته تعطیل خواهند بود.

در آخرین رنگ بندی اعلام شده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، نجف آباد «نارنجی» بوده است؛ یعنی خودروهایی که پلاک غیربومی دارند برای تردد به این شهر باید مجوز گرفته و از ۹ شب تا ۴صبح نیز منع تردد داریم. البته اصناف تا ساعت ۶عصر می توانند باز باشند.

اعلام رنگ بندی جدید کرونا در نجف آباد

اعلام رنگ بندی جدید کرونا در نجف آباد

جلسه فرمانداری نجف آباد در روز 28آبان99

جلسه فرمانداری نجف آباد در روز ۲۸آبان۹۹

تشریح نحوه تردد در تعطیلی ۲هفته ای نجف آباد