تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیج در نجف‌ آباد
تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیج در نجف‌ آباد
ایمنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: به مناسبت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام و هفته بسیج، نزدیک به یکصد ویژه برنامه در بیش از 465 رده مقاومت تدارک دیده شده و در حال برگزاری است.

تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیج در نجف‌ آباد

ایمنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: به مناسبت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام و هفته بسیج، نزدیک به یکصد ویژه برنامه در بیش از ۴۶۵ رده مقاومت تدارک دیده شده و در حال برگزاری است.

سرهنگ پاسدار حجت‌الله صفر‌پور با اعلام این مطلب افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان در محل میدان میوه و تره‌بار سابق نجف‌آباد در ساعت دو و نیم عصر روز سه‌شنبه پنجمین روز آذر ماه اشاره کرد که هم‌زمان با آن نمایشگاه و فروشگاه چهل سال خدمت، چهل سال افتخار هم به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

صفرپور با اشاره به عرضه توانمندی‌های تولید‌کنندگان و فعالیت عرصه اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه اظهار داشت: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری نیز از ساعت شش و نیم عصر جشنی با عنوان چهل سالگی بسیج با حضور اقشار مختلف مردم و جامعه بزرگ بسیجیان در سالن شهروند فرهنگسرای خارون این شهر برگزار می‌گردد.

وی به تدارک جشن مشابهی در بخش مهردشت به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی شهر علویجه در هفتمین روز آذر ماه با حضور سردار عروج اشاره داشت و ادامه داد: تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری، تقویت روحیه امیدواری در مردم، تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشر و توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی، خدمت رسانی به مردم و تبیین ابعاد و عمق فتنه۹۸ از جمله اهداف ویژه برنامه‌های هفته بسیج محسوب می‌شوند.

نجف آباد

فرمانده ناحیه بسیج در دانشکده سمیه