تشکر ویژه فرماندهی انتظامی نجف آباد از مردم
تشکر ویژه فرماندهی انتظامی نجف آباد از مردم

سرهنگ محمد رضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ضمن مثبت خواندن اقدامات امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس در شب نیمه شعبان به مشارکت همه جانبه مردم اشاره کرد و افزود: این مهم میسر نمی شد مگر با همکاری خوب، تعامل سازنده و مشارکت همه جانبه مردم نجف آباد که لازم می دانم از شهروندان […]

سرهنگ محمد رضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ضمن مثبت خواندن اقدامات امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس در شب نیمه شعبان به مشارکت همه جانبه مردم اشاره کرد و افزود: این مهم میسر نمی شد مگر با همکاری خوب، تعامل سازنده و مشارکت همه جانبه مردم نجف آباد که لازم می دانم از شهروندان تقدیر و تشکر کنم.
سرهنگ خدادوست افزود: پلیس همواره خدمتگزار مردم بوده و هست و هر کجا که پلیس و مردم در کنار هم قرار گرفته اند افتخارات شگرفی خلق شده که برگزاری جشن های نیمه شعبان توأم با امنیت و آرامش نمونه اخیر این همدلی است. امیدوارم شهروندان نجف آبادی در آینده نیز فرزندان خود را در مجموعه پلیس نجف آباد از این مشارکت و همراهی بی نصیب نگذارند.
وی در پایان گفت: از مسئولان شهرستان و همچنین شهروندان نجف آبادی که با همکاری، تعامل، همراهی و مشارکت خوب خود پلیس را در تامین امنیت این جشن مذهبی، یاری کردند، صمیمانه تقدیرمی کنم.