تشییع یکی از دو قربانی نجف آباد در منا در گلدشت
تشییع یکی از دو قربانی نجف آباد در منا در گلدشت

پیکر مرحوم حاج بهرام بهرامیان که در قالب یکی از کاروان های شهر کرد طی فاجعه منا جان خود را از دست داد، پس از شناسایی و انتقال به کشور فردا ۹ صبح از منزل آن مرحوم در خیابان امام رضای گلدشت تشییع خواهد شد. تشییع کنندگان پیکر این قربانی منا را از مسیر خیابان […]

پیکر مرحوم حاج بهرام بهرامیان که در قالب یکی از کاروان های شهر کرد طی فاجعه منا جان خود را از دست داد، پس از شناسایی و انتقال به کشور فردا ۹ صبح از منزل آن مرحوم در خیابان امام رضای گلدشت تشییع خواهد شد.

تشییع کنندگان پیکر این قربانی منا را از مسیر خیابان منتظری گلدشت به سمت گلزار شهدای آن تشییع خواهند کرد و صبح پنجشنبه نیز از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح به میزبانی حسینیه اعظم شهرشان مراسم گرامیداشتی را برای آن مرحوم برگزار خواهند کرد.

امام جمعه،فرماندار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نجف آباد به همراه شورای شهر وشهردرای گلدشت در اطلاعیه ای عموم مردم شهید پرور و انقلابی نجف آباد،گلدشت و دیگر شهرهای اطراف را جهت شرکت در این مراسم دعوت کرده اند.

بهرامیان

در مورد دکتر جوزی نیز با توجه به عدم شناسایی پیکر وی در مکه، تاکنون تصمیم خاصی از سوی خانواده این آزاده جانباز، برای برگزاری ویژه برنامه های مختلف گرفته نشده است.