تصادف وحشتناک و مرگبار در جاده نجف آباد به تیران+ تصاویر
تصادف وحشتناک و مرگبار در جاده نجف آباد به تیران+ تصاویر
فارس: رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف 3 دستگاه خودروی سبک و سنگین در محور تیران نجف آباد و فوت مادر و فرزند او در این حادثه خبرداد.

تصادف وحشتناک و مرگبار در جاده نجف آباد به تیران+ تصاویر

فارس: رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف ۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین در محور تیران نجف آباد و فوت مادر و فرزند او در این حادثه خبرداد.

حسین پورقیصری  اظهار داشت: در این حادثه رانندگی یک کامیون کشنده اسکانیا، یک سواری پژو و یک آل نود با یکدیگر تصادف کرده بودند که متأسفانه راننده و سرنشین ال نود که یک خانم و فرزند او بودند در دم جان خود را از دست دادند.

وی بیان داشت: در بررسی‌های کارشناسی پلیس مشخص شد سواری پژو به علت عدم توجه به جلو با آل نود برخورد و باعث انحراف آل نود و برخورد آن با کامیون اسکانیا می‌شود.

«A.A» از اهالی روستای نهضت آباد نیز با ارسال این تصاویر نوشته: اون بیشعور برا کجا عجله داشت که جان این مادر و بچه را گرفت؟! تاکی این همه بی احتیاطی، تاکی عجله

وی ادامه داده: «محمد جواد» (جوان کشته شده در این تصادف) در هفت سالگی پدرش را از دست داد و ۱۵سال بدون پدر بزرگ شد. از مادرش نمیتونست جدا بشه حالاهم بامادرش فوت کردن یعنی زندگی و مردنشون مثل فیلما بود. تازه میخواست بره کلاس اول که پدرش توسرش یه غده سرطانی زد و در عرض یک هفته فوت کرد. دقیقا سالگرد پدرش چهار آذر هستش

این شهروند اضافه می کند: فقط اینو میتونم بگم خدا ازشون نگذره که اینطوری رانندگی میکنن. بعضی ها خر داشتن هم از سرشون زیاده.

تصاویر ارسال شده نشان می دهد که گویا کشنده اسکانیا، بار سنگ داشته و سقوط این سنگ بزرگ بر روی خودرو موجب مرگ سرنشینان آن شده است.

جوان فوت شده در تصادف نجف آباد

جوان فوت شده در تصادف نجف آباد

 

روز شنبه دوم آذر ماه، پایگاه خبری شهرداری نجف آباد تصاویر جدیدی از این تصادف منتشر کرد