تصادف کارمند فرمانداری نجف آباد با تریلی+ تصاویر
تصادف کارمند فرمانداری نجف آباد با تریلی+ تصاویر

به گزارش “علیرضا” خبرنگار افتخاری نجف آباد نیوز،ساعتی پیش خانم صادقی کارشناس امور اجتماعی فرمانداری نجف آباد که با همراهی مادرش،مسیر کمربندی شمال شهر به سمت پادگان را با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید طی می کرد،  به دلیل سرعت بالا و عدم کنترل تریلی دچار سانحه شد. این اتفاق در حالی روی داده […]

به گزارش “علیرضا” خبرنگار افتخاری نجف آباد نیوز،ساعتی پیش خانم صادقی کارشناس امور اجتماعی فرمانداری نجف آباد که با همراهی مادرش،مسیر کمربندی شمال شهر به سمت پادگان را با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید طی می کرد،  به دلیل سرعت بالا و عدم کنترل تریلی دچار سانحه شد.

این اتفاق در حالی روی داده که صادقی به دلیل مشکلات جسمانی خاص خود، قادر به رانندگی نیست و مادر وی همواره این وظیفه را بر عهده دارد.

پس از برخورد تریلی به پراید از پشت سر، خودروی سواری به گارد ریل کنار جاده برخورد و پس از شکستن سازه های موجود،در شانه مسیر متوقف می شود.

راننده تریلی حادثه ساز نیز به سرعت از محل فرار کرده ولی تعدادی از اعضای کانون “صبا” که با همراهی پرسنل بهداری لشگر زرهی ۸ نجف در همان محل مشغول اجرای طرح جمع آوری و بازیافت زباله های رها شده در طبیعت بوده اند،موفق می شوند از پلاک خودروی فراری عکس تهیه کنند.

تصویر مذکور نیز توسط “علیرضا” خبرنگار افتخاری ما ارسال شده و در صورت درخواست مراجع قانونی، در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

بر طبق آخرین اطلاعات رسیده نیز حال این مادر و دختر چندان بد نیست و در بیمارستان بستری شده اند. البته گویا صادقی از چند ناحیه دچار شکستگی شده است.