تعطیلی بسیاری از کارخانه ها در پسا برجام/خرید هواپیما مانور  انتخاباتی بود
تعطیلی بسیاری از کارخانه ها در پسا برجام/خرید هواپیما مانور  انتخاباتی بود

عضو کمیسیون شوراها گفت: برجامی که قرار بود به‌محض عملیانی شدن، گره‌ها را در کار مردم باز و گشایش در کارها بیندازد، بعد از گذشت بیست ماه هیچ اتفاقی جز تعطیلی یکی پس از دیگری کارخانه‌ها رخ نداده است. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درباره قرارداد خریدار ایرباس از فرانسه و […]

عضو کمیسیون شوراها گفت: برجامی که قرار بود به‌محض عملیانی شدن، گره‌ها را در کار مردم باز و گشایش در کارها بیندازد، بعد از گذشت بیست ماه هیچ اتفاقی جز تعطیلی یکی پس از دیگری کارخانه‌ها رخ نداده است.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درباره قرارداد خریدار ایرباس از فرانسه و تأثیر آن بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: قرارداد ایران با فرانسه برای خرید هواپیما در بازه زمانی خاص، یک مانور تبلیغاتی بود که قبل از انتخابات راه افتاد تا تأثیری بر روی انتخابات بگذارد.

وی با اشاره به اهمیت فعال کردن ظرفیت‌های داخلی در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در متن جامعه، افزود: نگاه به دست دشمن ما را به جایی نخواهد رساند چرا که موفقیت زمانی حاصل خواهد شد که چشم‌ها به سمت ظرفیت‌های درون بچرخد، همان‌طور که در جنگ نگاه ما به درون کشور بود و موفق شدیم.

نماینده مردم شهرستان نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به یک‌سالگی برجام عنوان کرد: برجام هیچ تغییری در زندگی مردم نداشته؛ برجامی که قرار بود به‌محض عملیانی شدن گره‌ها را در کار مردم باز و گشایش در کارها بیندازد، بعد از گذشت بیست ماه هیچ اتفاقی جز تعطیلی یکی پس از دیگری کارخانه‌ها رخ نداده است.

ابوالفضل ابوترابی با اشاره به افزایش رکود و بیکاری در سطح جامعه خاطرنشان کرد: دیپلماسی ما دیپلماسی اقتدار و عزت نیست و انتظاری که از دیپلماسی خنده با دشمن می‌توان داشت با رویکردی که در پیش‌گرفته بیشتر از این نخواهد بود.