تغییر و تحول در انجمن سینمای جوان نجف آباد
تغییر و تحول در انجمن سینمای جوان نجف آباد

فریبا چوپان نژاد به جای سلمان باهنر سرپرستی دفتر سینمای جوان نجف آباد را بر عهده گرفت. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد در این مراسم که با حضور مدیر عامل سینمای جوان کشور، رییس سینمای جوان استان ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد و جمعی […]

فریبا چوپان نژاد به جای سلمان باهنر سرپرستی دفتر سینمای جوان نجف آباد را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد در این مراسم که با حضور مدیر عامل سینمای جوان کشور، رییس سینمای جوان استان ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان هنری برگزار گردید ،  مدیر عامل سینمای جوان کشور ضمن اشاره به سابقه درخشان انجمن سینمای جوان نجف آباد  گفت :  دفتر سینمای جوان نجف آباد در دهه های شصت و هفتاد رشد و شکوفایی خوبی داشته و چهره های نامدار و ارزشمندی را تحویل جامعه سینمایی کشور داده است .

فرخنده کیش با اشاره به افت فعالیت های هنری و سینمایی این دفتر در سالهای اخیر  اظهار امیدواری کرد با حضور خانم چوپان نژاد این دفتر جایگاه کشوری خود را بازیابد .

در ادامه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد  با اشاره به پتانسیل های هنری و سینمایی نجف آباد خواهان توجه بیشتر مسوولین کشوری و استانی به دفتر انجمن سینمای جوان نجف آباد شد .

اقبال صالحی ضمن گلایه از نوع تعامل و همکاری دفتر سینمای جوان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، خواستار مشخص شدن نوع تعامل و نظارت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با دفاتر سینمای جوان کشور شد .