تقدیر از قهرمانان آسیایی و جهانی ورزش نجف آباد در سال نود یک
تقدیر از قهرمانان آسیایی و جهانی ورزش نجف آباد در سال نود یک

خبرگزاری ایمنا: در مراسمی با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار، ریاست اداره ورزش و جوانان و جمعی از مدیران از ده نفر از ورزشکاران و مربیان موفق این شهرستان که در سال نود یک در میادین آسیایی و جهانی موفق به کسب عناوین قهرمانی شده بودند تقدیر شد. به گزارش خبرنگار ایمنا در این […]

خبرگزاری ایمنا: در مراسمی با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار، ریاست اداره ورزش و جوانان و جمعی از مدیران از ده نفر از ورزشکاران و مربیان موفق این شهرستان که در سال نود یک در میادین آسیایی و جهانی موفق به کسب عناوین قهرمانی شده بودند تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا در این مراسم که با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد در محل سالن اجتماعات فرهنگ سرای خارون برگزار شد از شهرام اللّه آبادی و مجید میرزایی قهرمان و نایب قهرمان مسابقات تکواندو (هان مادانگ) قهرمانی جهان در کره جنوبی، امین نوری   دارنده مدال طلای رقابت های   ووشو قهرمانی غرب آسیا در زنجان و ابراهیم فتحی  نایب قهرمان مسابقات ووشو قهرمانی آسیا در  ویتنام با اهدای لوح تقدیر و جوایزی قدردانی شد.

در این مراسم که با ارائه گزارش عملکرد یک ساله اداره ورزش و جوانان نجف آباد در سال نود ویک نیز همراه بود از فروغ رضایی  مر بی تیم ملی جوجیتسو بانوان کشور در مسابقات قهرمانی آسیا در کیش به همراه زهرا اصلانی، الهام شیاسی و ندا شهشهانی سه ورزشکار این شهرستان که در این مسابقات موفق به کسب عناوین قهرمانی شده بودند نیز تقدیر شد.

محمد رضا سلیمانی ملی پوش تیم فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی و علی ناد علی  نایب قهرمانی مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در کره جنوبی و رقابت های قهرمانی آسیا در کشور ویتنام دیگر ورزشکارانی بودند که در این برنامه مورد قدردانی قرار گرفتند.