تقدیر از هنرمند نجف آبادی در کنگره ملی شعر کویر ابرکوه
تقدیر از هنرمند نجف آبادی در کنگره ملی شعر کویر ابرکوه

در مراسم اختتامیه هفتمین کنگره ملی شعر کویر ابرکوه از عبدالرضا کوهمال جهرمی و فروغ تنگاب از جهرم و  مریم کرباسی از نجف‌آباد به عنوان سه تن از برگزیدگان این همایش تجلیل به عمل آمد. در این مراسم، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کنگره توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد […]

در مراسم اختتامیه هفتمین کنگره ملی شعر کویر ابرکوه از عبدالرضا کوهمال جهرمی و فروغ تنگاب از جهرم و  مریم کرباسی از نجف‌آباد به عنوان سه تن از برگزیدگان این همایش تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کنگره توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد قرائت شد و پس از آن، شاعران شرکت کننده در همایش به خواندن اشعار خود پرداختند.

پایان بخش این مراسم هم در عصر چهارشنبه و با حضور پر شور شاعران و مسئولان برگزار و از برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم پایانی اختتامیه با اشاره به سطح بالای کنگره ملی شعر ابرکوه، اظهار داشت: از مهمترین ویژگی‌های این کنگره، حمایت و همدلی هنرمندان و مسئولان در هرچه بهتر برگزار شدن آن بود.

علی غیاثی ندوشن خاطرنشان کرد: پیشینه غنی ابرکوه در زمینه شعر و ادب و هنرمندانی که از این خطه در زمینه‌های مختلف تربیت شده‌اند یکی از مهمترین دلایل انتخاب شهرستان به عنوان میزبان کنگره ملی شعر کویر بوده است.

در ادامه این مراسم، از عبدالرضا کوهمال جهرمی و فروغ تنگاب از جهرم و  مریم کرباسی از نجف‌آباد به عنوان سه تن از برگزیدگان این همایش تجلیل به عمل آمد.

طیبه سلمانی نژاد، فاطمه احمدزاده و مریم عابدین‌پور هم سه تن از شعرایی بودند که از شهرستان ابرکوه به عنوان برگزیدگان همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

هیئت داوران کنگره شعر کویر همچنین محمدحسین انصاری نژاد از شیراز، حمدیرضا علی حمزه از یزد، رضا نیکوکار از رشت و شکیبا غفاریان از شاهرود، سودابه مهیجی، منصوره اسحاق زاده و ویدا کنشلو از تهران، عبدالرضا مروتی اردکانی از شیراز، سارا‌السادات باختر از آران و بیدگل، مطهره عباسیان از اصفهان و محمد جواد حیدری از میبد را هم به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی کردند.

منبع:تسنیم