تقدیر از کنکوری های برتر نجف آباد در شورای آموزش و پرورش
تقدیر از کنکوری های برتر نجف آباد در شورای آموزش و پرورش

 در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش نجف آباد که با حضور مسئولان مختلف اجرایی برگزار شد، از یازده دانش آموز برتر شهرستان در کنکور سراسری امسال که حائز رتبه های زیر ۱۰۰ رشته های مختلف شدند، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.  در این جلسه که با حضور محمودی فرماندار،ابوترابی نماینده […]

 در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش نجف آباد که با حضور مسئولان مختلف اجرایی برگزار شد، از یازده دانش آموز برتر شهرستان در کنکور سراسری امسال که حائز رتبه های زیر ۱۰۰ رشته های مختلف شدند، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 در این جلسه که با حضور محمودی فرماندار،ابوترابی نماینده مردم در مجلس،ابراهیم ریاست اداره آموزش و پرورش و تعداد دیگری از مدیران برگزار شد از فاطمه غلامی رتبه ۷ کنکور امسال در رشته علوم انسانی به صورت ویژه تقدیر شد.

تجلیل۲

حسین و فاطمه مهدیه دارندگان رتبه های شانزده و ۳۱ رشته های علوم انسانی و زبان انگلیسی در سهمیه ایثارگران، فائزه کاظمی رتبه بیست و نه و زینب رشیدی رتبه ۶۶ رشته علوم انسانی، زینب خانی رتبه هفتاد و سه ریاضی و دارنده رتبه ۷۲ رشته زبان و آرام عینی دارنده رتبه نود و شش کشور در رشته زبان انگلیسی دیگر تجلیل شدگان در این مراسم را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است که در این جلسه که در بخش های دیگری از آن مهمترین مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش شهرستان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت از دانش آموزان موفق دیگری همچمون محمد حسن پویا فر رتبه ۶۷ رشته علوم انسانی، علی نادر نژاد رتبه هشتاد و پنج زبان انگلیسی، کوثر عزیزی حائز رتبه هشتاد و هفت ریاضی فیزیک و ۸۳ زبان انگلیسی به همراه محمد رضا معین به عنوان رتبه ۹۱ رشته ریاضی و فیزیکی که همگی در سهمیه ایثارگران کسب رتبه کردند نیز قدردانی شد.

در میان تجلیل شدگان دبیرستان فرزانگان با چهار نماینده ( زینب خانی،فاطمه مهدیه،کوثر عزیزی و فاطمه غلامی) و علوم و معاصرف صدرا با دو نماینده ( زینب رشیددی و حسین مهدیه) بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

آرام عینی از دبیرستان نخبگان،فائزه کاظمی از صاحب الزمان،الهام محمدی از شهید سالدورگر،محمد حسن پویا فر از امام صادق،محمد رضا معین از امام علی و علی نادر نژاد نیز از دبیرستان شاهد امام علی در بین دارندگان رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور امسال در نجف آباد دیده می شوند.

منبع:najafabad.ir