تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند
تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند
صاحب نیوز: مردم و گروه‎های مختلف شهرهای مختلف استان اصفهان از جمله نجف آباد با محوریت بسیج پای کار آمدند تا در قالب پویش مهر کریمانه به 10 هزار دانش آموز نیازمند سطح استان اصفهان کمک کنند که از نعمت تحصیل محروم نشوند .

تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند

صاحب نیوز: مردم و گروه‎های مختلف شهرهای مختلف استان اصفهان از جمله نجف آباد با محوریت بسیج پای کار آمدند تا در قالب پویش مهر کریمانه به ۱۰ هزار دانش آموز نیازمند سطح استان اصفهان کمک کنند که از نعمت تحصیل محروم نشوند . کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان نیزبرای کمک به خانواده های تحت پوشش این ارگان همچون سال قبل در زمینه تهیه بسته های نوشت افزار اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

سال گذشته هم با همکاری اداره اوقاف شهرستان  ۲۵۰ کوله پشتی به همراه نوشت افزار تهیه شد که ۱۵۰ کوله در نجف آباد و باقی آن به منطقه مهردشت ارسال شد. در کنار این کوله ها، هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ هزار تومان هم به حساب باقی خانواده های تحت پوشش واریز شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا (س) شهرستان نجف آباد در این رابطه می گوید: در راستای طرح مهر کریمانه و شاد کردن خانواده های نیازمند، پایگاه های خواهر زیر مجموعه این حوزه تعداد ۸۰ بسته لوازم التحریر برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند آماده کرده اند.

بنا بر اعلام معاونت بسیج سازندگی حوزه های مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) و فاطمه الزهرا(س) این شهرستان، تا کنون تعداد ۴۰ بسته نوشت افزار تهیه و آماده توزیع شده است.

پویش مهر کریمانه

مهر کریمانه

نجف آباد نیوز