توصیه ابوترابی به مسئولان برای خروج پادگان‌ها از شهر
توصیه ابوترابی به مسئولان برای خروج پادگان‌ها از شهر

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون گفت: وجود پادگان‌ها در نجف آباد امروز مانع بزرگی برای توسعه این شهر شده است، بنابراین مسئولین مربوطه به پاس خدمات این شهر و مردم نجف آباد هم که شده مقدمات انتقال پادگان‌ها را از حریم و محدوده این شهر فراهم کنند به گزارش مشرق به نقل از […]

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون گفت: وجود پادگان‌ها در نجف آباد امروز مانع بزرگی برای توسعه این شهر شده است، بنابراین مسئولین مربوطه به پاس خدمات این شهر و مردم نجف آباد هم که شده مقدمات انتقال پادگان‌ها را از حریم و محدوده این شهر فراهم کنند

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در صحن علنی امروز (چهارشنبه ۸ آبان ماه) خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: اظهارنظر برخی از وزرا و مسئولین در روزهای اخیر باعث تلاطم و گرانی اقلام و بازار شده که انتظار است که شما و مسئولین در بیان حتی واقعیت حال جامعه دقت بیشتری کنید و مردم را با دلسرد و نگران کردن، دچار ناامیدی نکنید.

وی ادامه داد: ضرب‌المثلی است که می‌گوید؛ “همه چیز را از ما بگیرد، اما امید را نه” بنابراین در یک کلام اظهار عجز موجب طغیان آتش است.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور، همانگونه که بارها ذکر کردید حداقل دو سوم مشکلات کشور ما داخلی و به تعبیری دیگر خود تحریمی است و یک سوم مشکلات ما ناشی از تحریم است، لذا شما به جای تمرکز بر مسائل خارجی از توان و قوت داخلی کمک بگیرید.

ابوترابی افزود: جناب رئیس‌جمهور عمده وقت خود را صرف حل مشکلات داخلی کنید، چرا که توجه به این مهم هم زودبازده‌تر و هم مطمئن‌تر است.

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون اظهار داشت: نجف آباد پایتخت ایثار و شهادت ایران اسلامی است که ۵۰ هزار ایثارگر درجه اول را دارد که برابر با ۵ استان شهید و ایثارگر دارد، اما متاسفانه به بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در حد یک اداره معمولی شهرستانی نظر می‌شود.

وی ادامه داد: در آن موقع که تیر و ترکش و جان دادن مطرح بود، حرفی از تقسیمات کشوری نبود، مردم نجف‌آباد باید هم خون، پول و زمین برای ایجاد پادگان‌هایی که مرغوب‌ترین زمین‌ها و در متراژ بسیار وسیع در تسلط لشکر مقدس و همیشه پیروز ۸ نجف‌آباد است که این پادگان‌ها امروز مانع بزرگی برای توسعه شهر نجف آباد شده است.

ابوترابی افزود: هرچند ما افتخار می‌کنیم که تنها شهرستانی هستیم که در کشور یک لشکر داریم که اولین فرمانده آن شهید حاج احمد کاظمی بود، ولی مسئولین مربوطه به پاس خدمات این لشکر و مردم نجف‌آباد هم که شده مقدمات انتقال پادگا‌ های موصوف را از حریم و محدوده شهر نجف آباد فراهم کنند.

وی تصریح کرد: انتظار است که رئیس جمهور اداره بنیاد شهید شهرستان نجف آباد و حوزه انتخابیه که حدودا ۳ هزار شهید داده را با یک شهرستانی که ۵۶ شهید داده، برابر ندانند.

عضو کمیسیون قضایی اظهار داشت: انتظار است که اداره بنیاد شهید نجف آباد مستقیما زیر نظر معاون رئیس جمهور قرار گیرد.

وی در ارتباط با محرومیت‌های بخش‌های کروند و مهردشت خطاب به چیت چیان وزیر نیرو، اظهار داشت: بخش‌های کروند و مهردشت مانند صحرای کربلا شده‌اند و فاقد آب آشامیدنی  است حال آنکه سرچشمه و تصفیه خانه انتقال آب زانیده‌رود به کاشان در بخش کروند واقع شده که تکمیل پروژه عظیم آبرسانی به ۴۱ روستا انتظار به حقی است.

ابوترابی افزود: اختصاص آب از لوله سراسری که از بخش مهردشت می‌گذرد و روستاهای علی آباد، خیرآباد و گلدره و … علی‌رغم قول و وعده از سوی مسئولین مبنی بر اختصاص آب آشامیدنی تا به حال تحقق پیدا نکرده است.

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در پایان با اشاره به اینکه امید است مشکلات به دست پرتوان مسئولین مذکور رفع شود خاطرنشان کرد: امید است شرایط حضور بخش خصوصی در ایجاد و تکمیل پروژه‌های فاضلاب شهر تیران و نجف‌آباد مقدمات آن در حال سپری شدن است، فراهم شود.