توضیحات دادستان نجف آباد درباره بازداشت مدعی طب سنتی+صوت
توضیحات دادستان نجف آباد درباره بازداشت مدعی طب سنتی+صوت
علی زارع دادستان نجف آباد، در مصاحبه با برنامه پیک بامدادی رادیو ایران در روز سه شنبه 11آذر99، توضیحاتی را در مورد چرایی بازداشت فرد مدعی طب سنتی در نجف آباد، ارائه کرده است.

توضیحات دادستان نجف آباد درباره بازداشت مدعی طب سنتی+صوت

علی زارع دادستان نجف آباد، در مصاحبه با برنامه پیک بامدادی رادیو ایران در روز سه شنبه ۱۱آذر۹۹، توضیحاتی را در مورد چرایی بازداشت فرد مدعی طب سنتی در نجف آباد، ارائه کرده است.

زارع در این مصاحبه گفته:  اقدامات این فرد به ۲صورت در دادسرا مطرح است. یکی از حیث برگزاری جلسات متعدد مخفیانه که بدون رعایت ضوابط بهداشتی تشکیل شده و در آن حاضران را به استفاده نکردن از ماسک تشویق می کردند که این موضوع به نوعی تهدید بر علیه بهداشت عمومی تلقی می شود.

زارع ادامه داده:  اتهام دیگر این فرد، دخالت در امر پزشکی و تجویزهای بدون تخصص است به طوری که اخیرا یک کودک مبتلا به سندروم داون را معاینه کرده و برای معالجه اش تجویز کرده که یک روز فقط نمک بخورد و روز دوم فقط آب؛ در این ۲ روز هم نباید هیچ غذایی به کودک داده می شده. روز سوم نیز برخی اقدامات درمانی مانند حجامت و بادکش بر روی کودک انجام می دهند و متاسفانه در روز چهارم، این کودک فوت می کند.

دادستان نجف آباد اضافه کرده: در حال حاضر با شکایت خانواده این کودک، دستگاه قضایی به موضوع ورود پیدا کرده و فرد مذکور از روز جمعه ۷آذر۹۹ در بازداشت به سر می برد.

نجف آباد نیوز: چندین سال است که با تاکیدات مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام، رشته طب ایرانی در برخی دانشگاه های معتبر علوم پزشکی کشور، راه اندازی شده ولی به دلیل محدودیت های بی شمار ایجاد شده برای پزشکان فارغ التحصیل از این مراکز علمی، علاقه مندان طب ایرانی، چاره ای جز مراجعه به افراد غیرمتخصص و مدعی در طب ایرانی (سنتی) ندارند.

Download “دانلود صدای دادستان”

دادستان.mp3 – 136 بار دانلود شده است – 626,17 کیلوبایت
دادستان نجف آباد

علی زارع دادستان نجف آباد

دانشکده طب ایرانی

دانشکده طب ایرانی

توضیحات دادستان نجف آباد درباره بازداشت مدعی طب سنتی+صوت