توضیحات یارانه ای فرمانداری نجف آباد
توضیحات یارانه ای فرمانداری نجف آباد

پایگاه خبری فرمانداری نجف آباد در مطلبی به پاسخ برخی سوالات شهروندان در خصوص مشکلات یارانه ای پرداخته است. حذف یا ماندن یارانه ۴۵هزار و پانصد تومانی مردم از شاخص ترین مباحث مطرح جامعه در روزهای اخیر است. عین مطلب درج شده در این خصوص را می توانید در ادامه مشاهده کنید: – افرادی که […]

پایگاه خبری فرمانداری نجف آباد در مطلبی به پاسخ برخی سوالات شهروندان در خصوص مشکلات یارانه ای پرداخته است. حذف یا ماندن یارانه ۴۵هزار و پانصد تومانی مردم از شاخص ترین مباحث مطرح جامعه در روزهای اخیر است. عین مطلب درج شده در این خصوص را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

– افرادی که ازدواج کرده یا طلاق گرفته اند با در دست داشتن سند ازدواج (یا طلاق) به پلیس +۱۰مراجعه نمایند.

– کسانی که حضانت فرزندان را عهده دار هستند، با ارائه حضانت نامه به فرمانداری مراجعه کنند.

– افرادی که فوت نموده اند ،فرد باقی مانده با در دست داشتن گواهی فوت جهت تغییر سرپرست به پلیس + ۱۰   مراجعه نمایند.

– افرادی که اختلاف دارند با در دست داشتن حکم قضایی به فرمانداری و سپس به پلیس +۱۰ مراجعه نمایند.

-افراددی که یارانه ایشان قطع گردیده به کافی نت یا سایت یارانه ۱۰مراجعه تا پس از بررسی و راستی آزمایی از سوی سازمان هدفمند سازی مجددا یارانه ایشان وصل گردد.

– کودکانی که یارانه نمی گیرند در صورتی که پدر و مادر هر دو یارانه بگیر باشند ،تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی سرپرست و تمام صفحات شناسنامه فرزند کپی برابر اصل گردیده سپس به فرمانداری مراجعه نموده تا پیگیری گردد.

– افرادی که در مرحله دوم ثبت یارانه از قلم افتاده شدند تا اعلام مجدد ثبت نام از سوی سازمان هدفمند سازی که از طریق رسانه های گروهی اطلاع رسانی می گردد باید منتظر بمانند.

– بهترین زمان برای جدا سازی یارانه ها ۲۷ هرماه یعنی پس از واریز یارانه ها تا ۵ ماه بعد می باشد.