توقف آینده‌سازان مقابل شهرداری سیرجان
توقف آینده‌سازان مقابل شهرداری سیرجان

تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان فوتبال میهن نجف‌آباد اصفهان که برای حفظ صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف شهرداری سیرجان رفته بود، پس از چندین هفته درخشش و پیروزی، ظهر امروز به تساوی دست پیدا کرد. دیدرا تیم‌های فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد و شهرداری سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان […]

تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان فوتبال میهن نجف‌آباد اصفهان که برای حفظ صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف شهرداری سیرجان رفته بود، پس از چندین هفته درخشش و پیروزی، ظهر امروز به تساوی دست پیدا کرد.

دیدرا تیم‌های فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد و شهرداری سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان ظهر امروز در سالن رسالت نجف‌آباد برگزار شد و با تساوی دو تیم به پایان رسید.

نماینده اصفهان که در هفته‌های گذشته با پیروزی‌های متوالی خود توانسته صدر جدول را ازآن خود کند، امروز میزبان تیم هم‌امتیاز خود در جدول بود.

آینده‌سازان به دلیل تفاضل گل بیشتر در جدول رده‌بندی لیگ برتر صدرنشین شده و با تساوی امروز خود مقابل شهرداری سیرجان صدر جدول را حفظ کرد.

تیم شهرداری سیرجان در نیمه نخست بازی امروز مقابل آینده‌سازان توانست گلزنی کرده و پیروزی این نیمه را ازآن خود کند.

با این حال، بازیکنان تیم آینده‌سازان در نیمه دوم گل خورده را جبران کردند تا بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

برای شهرداری سیرجان در این مسابقه سارا ظهرابی‌نیا گلزنی کرد و صفورا جعفری نیز تک گل آینده‌سازان در این بازی را به ثمر رساند.

منبع:مهر