توقف بانوان فوتبالی نجف آباد در ایلام
توقف بانوان فوتبالی نجف آباد در ایلام

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با وجود تساوی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان، در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد صبح جمعه و در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان میهمان پالایش گاز ایلام بود. این دیدار زیر باران شدید برگزار می‌شد و زمین مسابقه هم اصلاً شرایط […]

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با وجود تساوی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان، در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد صبح جمعه و در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان میهمان پالایش گاز ایلام بود.
این دیدار زیر باران شدید برگزار می‌شد و زمین مسابقه هم اصلاً شرایط مناسبی برای برگزاری این مسابقه نداشت.
دو تیم نیمه نخست را با تساوی بدون گل به پایان رساندند و در نیمه دوم، آینده‌سازان روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید که البته داور این دیدار اعتقادی به گل شدن این توپ نداشت؛ هرچند که مسئولان تیم اصفهانی معتقد بودند که توپ وارد دروازه پالایش گاز ایلام شده است و بازیکن حریف آن را با دست بیرون کشیده است.
بازیکنان آینده‌سازان در این مسابقه ۵ کارت زرد از داور دریافت کردند.
آینده‌سازان میهن با این نتیجه ۲۰ امتیازی شد و با توجه به اینکه شهرداری سیرجان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم هم امروز برابر نگین اشترانکوه ازنا با تساوی بدون گل متوقف شد، آینده‌سازن میهن نجف‌آباد همچنان با تفاضل گل بیشتر در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند.
در سایر دیدارهای امروز، ملوان بندرانزلی موفق شد با یک گل در خانه شهرداری بم به برتری برسد و ۱۶ امتیازی شود و جای شهرداری بم را در رده سوم جدول رده‌بندی بگیرد. همیاری ارومیه هم وحدت ایثار گرگان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.
منبع:ایمنا