توقیف سواری سوناتا با ۱۹۰ کیلومترسرعت در محور نجف آباد به تیران
توقیف سواری سوناتا با ۱۹۰ کیلومترسرعت در محور نجف آباد به تیران

سلامت نیوز : یک دستگاه سواری هیوندای سوناتا با ۱۹۰ کیلومتر سرعت توسط ماموران پلیس راه استان اصفهان در محور نجف آباد –تیران توقیف و به پارکینگ منتقل شد. به گزارش سلامت نیوز از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه استان اصفهان حین […]

سلامت نیوز : یک دستگاه سواری هیوندای سوناتا با ۱۹۰ کیلومتر سرعت توسط ماموران پلیس راه استان اصفهان در محور نجف آباد –تیران توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش سلامت نیوز از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در محور نجف آباد به تیران متوجه سرعت بیش از حد یک دستگاه خودروی سواری سوناتا شدند.
سرهنگ رضا رضایی اضافه کرد: این خودرو توسط ماموران به علت سرعت غیر مجاز متوقف و روانه پارکینگ شد، راننده نیز جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی، پلیس از ادامه رانندگی افرادی که همواره مرتکب تخلف شده و از انجام تخلفات خود ابایی ندارند، جلوگیری می کند.
به گفته وی، پلیس اجازه نخواهد داد تا عده ای اندک از رانندگان متخلف امنیت جاده ها و راه های شهری را به هم ریخته و موجب نارضایتی سایر مردم را فراهم کنند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: هدف پلیس از اعمال قانون کسب در آمد نیست بلکه به دنبال این است تا رانندگان توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات کرده، سهم خود را در تامین امنیت راه ها ایفا کنند و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.