تکذیب اظهارات دری نجف آبادی در خصوص احمدی نژاد
تکذیب اظهارات دری نجف آبادی در خصوص احمدی نژاد

آیت‌الله دری نجف‌آبادی مطالب منتسب به وی در مورد حوزه علمیه خرم‌آباد را تکذیب کرد نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، مطالب منتسب به وی درباره درگیری اخیر در حوزه علمیه خرم‌آباد را که روز دوشنبه به نقل از او در یک سایت خبری منتشر شده بود، تکذیب کرد. آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی گفت: هیچ […]

آیت‌الله دری نجف‌آبادی مطالب منتسب به وی در مورد حوزه علمیه خرم‌آباد را تکذیب کرد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، مطالب منتسب به وی درباره درگیری اخیر در حوزه علمیه خرم‌آباد را که روز دوشنبه به نقل از او در یک سایت خبری منتشر شده بود، تکذیب کرد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی گفت: هیچ گفت‌وگویی با سایت‌های خبری درخصوص اتفاقات حوزه علمیه خرم‌آباد نداشته‌ام.
وی ادامه داد: هیچ خبرنگاری در خصوص واقعه خرم‌آباد با بنده گفت‌وگویی نکرده و انتشار مصاحبه منتسب به من در یک سایت خبری به‌کلی بی‌اساس است.
دری نجف‌آبادی با بیان اینکه “دامن زدن به مسائل مختلف کشور از سوی هر جناحی، آب در آسیاب دشمن ریختن است”، افزود: اصحاب رسانه و جامعه خبرنگاران کشور باید در هر زمینه‌ای عزتمندی و سربلندی نظام اسلامی را در نظر داشته باشند و از انعکاس اخبار کذب و بی‌اساس خودداری کنند.
وی افزود: دشمنان این مرز و بوم از موهبت الهی ولایت فقیه که نصیب ملت ایران شده است بسیار ناخرسند هستند و این اصل و جامعه روحانیت را مورد هجمه‌های خود قرار داده‌اند، بنابراین اقشار مختلف مردم بخصوص مسئولان، روحانیون و خبرنگاران که از اقشار حساس جامعه هستند نباید با انجام عمل یا انعکاس اخباری کذب و بی‌اساس، دشمن را شاد کنند.
وی گفت: ملت غیور ایران اسلامی در همه شرایط عشق و علاقه خود را به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند. آحاد مردم باید نسبت به شرایط جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و حتی در صحنه‌های بین‌المللی آگاهی کامل داشته باشند و توطئه‌های دشمنان را به موقع شناسایی کرده و در راستای خنثی‌سازی آنها گام بردارند.
دری نجف‌آبادی تاکید کرد: جامعه روحانیت از آغاز نهضت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۲ همواره در صحنه بوده‌اند و با جان و دل از آرمان‌های امام راحل پشتیبانی کرده و برای آحاد مردم روشنگری دینی داشته‌اند.
یک سایت خبری روز دوشنبه در مطلبی با عنوان واکنش دری نجف‌آبادی به اتفاقات حوزه علمیه خرم‌آباد، به نقل از وی نوشته‌ بود که از زمان احمدی‌نژاد همه‌چیز به‌هم ریخت و نمی‌توان با اینگونه آشوب‌ها و جنگ کشور را اداره کرد.