ثبت ۳میلیارد تومان وقف جدید در نجف آباد
ثبت ۳میلیارد تومان وقف جدید در نجف آباد
شبستان: رییس اوقاف نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر دو وقف جدید در شهرستان به ثبت رسیده که مجموع ارزش ریالی آن ها به بیش از 3میلیارد و دویست میلیون تومان می رسد.

ثبت ۳میلیارد تومان وقف جدید در نجف آباد

شبستان: رییس اوقاف نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر دو وقف جدید در شهرستان به ثبت رسیده که مجموع ارزش ریالی آن ها به بیش از ۳میلیارد و دویست میلیون تومان می رسد.

حجت‌الاسلام رضا صادقی اظهار داشت: یکی از این دو وقف، وقف بخشی از یک باغ به ارزش تقریبی هشتصد میلیون تومان توسط کافی موسوی برای هزینه های مسجد ۱۴معصوم و ساخت یک مرکز تجاری برای این مجموعه است.

صادقی دومین وقف ثبت شده را مربوط به زمینی ۸۴۹ متر مربعی با ارزش تقریبی دو میلیارد و پانصد میلیون تومان دانست و اضافه کرد: در این زمین که توسط محمود پورهادی وقف شده، قرار است مجتمعی سه طبقه ویژه درآمدزایی برای مسجد النبی و متعلقات آن به همراه تهیه نذورات ویژه محرم احداث شود.

رییس اوقاف نجف آباد ادامه داد: بر اساس نیت واقف قرار است در این زمین ساختمان سه طبقه ای شامل یک منزل مسکونی، یک آشپزخانه و یک انبار ساخته شود که اجاره منزل مسکونی آن صرف هزینه های آشپزخانه خواهد شد.

صادقی در پایان مهم‌ترین نیازهای وقفی شهرستان را کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و مستمندان و  زوج های جوان و امور قرآنی دانست.

نجف آباد نیوز: شهرستان نجف آباد در حال حاضر ده ها مدرسه فرسوده و در آستانه تخریب دارد.

موقوفه

وقف

ثبت ۳میلیارد تومان وقف جدید در نجف آباد