جانشین فرماندهی نجف‌آباد به سمت فرماندهی سپاه ناحیه فریدن منصوب شد
جانشین فرماندهی نجف‌آباد به سمت فرماندهی سپاه ناحیه فریدن منصوب شد

سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فریدن ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از زحمات و تلاش‌های سرهنگ افراسیاب جهانگیری تقدیر و تشکر کرد و ضمن معرفی سرهنگ علی فتحیان  به سمت فرماندهی سپاه ناحیه فریدن به روایت گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثار […]

fathianسردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فریدن ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از زحمات و تلاش‌های سرهنگ افراسیاب جهانگیری تقدیر و تشکر کرد و ضمن معرفی سرهنگ علی فتحیان  به سمت فرماندهی سپاه ناحیه فریدن به روایت گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثار حضرت مسلم بن عقیل پرداخت.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: عاشورا به ما آموخت که عمل به هنگام چه تاثیری در جوامع دارد.

فرماندار شهرستان فریدن در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ جهانگیری در شورای تامین شهرستان اظهار داشت : ناحیه مقاومت بسیج در قسمت های فرهنگی واجتماعی ورزشی وارد شده و کارهای خوبی را در این حیطه‌ها انجام داد ه است.

در این جلسه از زحمات و تلاش‌های ارزنده سرهنگ افراسیاب جهانگیری در طول دوران تصدی تقدیر و تشکر به عمل آمد و سرهنگ علی فتحیان جانشین فرماندهی نجف‌آباد به سمت فرماندهی سپاه ناحیه فریدن منصوب شد.