جذب  اعتبار۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی برای امور امامزادگان نجف آباد
جذب  اعتبار۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی برای امور امامزادگان نجف آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: سال جاری ۱۹۰ مورد اجاره‌بهای موقوفات را در شهرستان نجف‌آباد تمدید کرده‌ایم. حجت‌الاسلام علی کریمی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه امسال ۱۰ میلیارد ریال جذب بودجه برای امامزاده علویجه در راستای طرح جامع بقاع متبرکه داشته‌ایم، اضافه کرد: همچنین در راستای این طرح […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: سال جاری ۱۹۰ مورد اجاره‌بهای موقوفات را در شهرستان نجف‌آباد تمدید کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام علی کریمی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه امسال ۱۰ میلیارد ریال جذب بودجه برای امامزاده علویجه در راستای طرح جامع بقاع متبرکه داشته‌ایم، اضافه کرد: همچنین در راستای این طرح ۲۵۰ میلیون تومان برای بقعه امامزاده جوزدان و حدود ۴۰۰ میلیون تومان نیز جذب بودجه برای بقعه امامزاده دهق داشته‌ایم.

 وی  با اشاره به تعداد امامزاده‌های موجود در شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: چهار امامزاده جوزدان، شمس‌‌الدین علویجه، علی‌بن‌محسن دهق و نور‌الدین اشن در این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد با تاکید بر اینکه طرح جامع امامزاده شمس‌الدین علویجه تکمیل و تجهیز شده و آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: در سال جاری و سال آینده نیز برون‌سپاری طرح جامع بقاع متبرکه در امامزاده شمس‌الدین علویجه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۹۰ مورد اجاره‌بهای موقوفات را در شهرستان نجف‌آباد تمدید کرده‌ایم، ادامه داد: بخشی از این اجاره‌بها‌‌ها از سال‌های متمادی گذشته تاکنون تمدید نشده بود که در سال جاری پس از حدود ۱۵، ۲۰ سال توانستیم در راستای به‌روز‌رسانی اجاره‌بهای موقوفات این شهرستان تلاش کنیم.

کریمی تاکید کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد تعاملات خوبی در راستای دریافت سند مالکیت برای موقوفات با اداره ثبت این شهرستان داشته است تا اقدامات لازم در راستای دریافت سند مالکیت برای بقاع متبرکه، موقوفات و مساجد این شهرستان صورت گیرد.