جشنواره گل بانوان فوتبالیست نجف آباد در اولین گام
جشنواره گل بانوان فوتبالیست نجف آباد در اولین گام

دیدار تیم‌های آینده‌سازان میهن نجف‌آباد و وحدت ایثار گرگان در هفته دوم لیگ برتر بانوان کشور  جمعه هفته گذشته در ورزشگاه رسالت نجف آباد برگزار شد. در این دیدار که به‌دلیل انصراف رقیب آینده‌سازان در هفته نخست لیگ، بازی اول نماینده اصفهان محسوب می‌شد، شاگردان مریم آنالویی با ارائه نمایشی قدرتمند انگیزه خود را برای […]

دیدار تیم‌های آینده‌سازان میهن نجف‌آباد و وحدت ایثار گرگان در هفته دوم لیگ برتر بانوان کشور  جمعه هفته گذشته در ورزشگاه رسالت نجف آباد برگزار شد.

در این دیدار که به‌دلیل انصراف رقیب آینده‌سازان در هفته نخست لیگ، بازی اول نماینده اصفهان محسوب می‌شد، شاگردان مریم آنالویی با ارائه نمایشی قدرتمند انگیزه خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل نشان دادند.

در این دیدار شیدا تخشا(۲گل)، صفورا جعفری(۲گل)، مریم رهیده، فاطمه اردستانی و وحیده ایثاری برای میزبان گلزنی کردند و ۷ بار دروازه گرگانی‌ها را گشودند تا حریف دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشد.

هر چند بازیکنان تیم وحدت ایثار هم در زمین پرتلاش ظاهر شدند، اما بانوان فوتبالیست اصفهان اجازه خودنمایی را به حریف ندادند تا این دیدار در نهایت با نتیجه قاطع ۷ بر صفر به سود آینده‌سازان خاتمه یابد.

منبع:تسنیم