جشن تکلیف شاهد مرضیه(س) و حضرت زهرا(س)
جشن تکلیف شاهد مرضیه(س) و حضرت زهرا(س)

به گزارش روابط عمومی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد، دانش آموزان کلاس سوم دبستان های دخترانه حضرت زهرا(س) و شاهد مرضیّه(س) با هم در مجلسی باشکوه رسیدن به سنّ تکلیف خود را جشن گرفتند. در این مراسم که مثل همه مدارس دیگر بی نظیر بود مسئولین بنیاد شهید نجف آباد و تنی چند از […]

به گزارش روابط عمومی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد، دانش آموزان کلاس سوم دبستان های دخترانه حضرت زهرا(س) و شاهد مرضیّه(س) با هم در مجلسی باشکوه رسیدن به سنّ تکلیف خود را جشن گرفتند. در این مراسم که مثل همه مدارس دیگر بی نظیر بود مسئولین بنیاد شهید نجف آباد و تنی چند از کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش و اعضای انجمن اولیاء و مربیان هر دو مدرسه حضور داشتند. نوگلان تازه به تکلیف رسیده هر دو آموزشگاه به اتّفاق هم با خدای خود عهد بستند که پیرو قرآن و اهل بیت(ع) باشند و گرد گناه نگردند.
برای همه این عزیزان از درگاه ایزد منّان ایمان و امان در پناه قرآن آرزومندیم.

جشن تکلیف دانش آموزان دبستان های شهید بابک سرمدی و گلباران
به گزارش روابط عمومی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد ، دانش آموزان کلاس سوم دبستان شهید بابک سرمدی و غیر انتفاعی گلباران جشن تکلیف خود را با هم برگزار کردند. در این جشن با شکوه نوگلان تازه شکفته با خدای خود عهد بستند که پیرو و مطیع فرامین حضرت حق و ائمّه اطهار باشند و از شیطان و شیطان صفتان دوری کنند.
برای همه این عزیزان از درگاه خداوند منّان سلامت و سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت آرزومندیم .