جشن روز جهانی کودک در بهزیستی نجف آباد
جشن روز جهانی کودک در بهزیستی نجف آباد

پایگاه خبری شهرداری نجف آباد : به مناسبت روز جهانی کودک نونهالان مهدهای کودک در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد گردهم آمدند. سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد در این خصوص گفت: همه ساله به مناسبت روز جهانی کودک با همکاری این اداره و مربیان و مدیران مهدهای کودک این گونه جشنها برای […]

پایگاه خبری شهرداری نجف آباد : به مناسبت روز جهانی کودک نونهالان مهدهای کودک در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد گردهم آمدند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد در این خصوص گفت: همه ساله به مناسبت روز جهانی کودک با همکاری این اداره و مربیان و مدیران مهدهای کودک این گونه جشنها برای نونهالان برپا می شود.
در کنار این مراسم نونهالان اقدام به انجام راهپیمایی از مسیر فلکه آزادگان به سمت اداره بهزیستی با شعار ” جهان بدون خشونت، جهان شایسته کودکان” نموده و پس از آن در سالن آمفی تأتر بهزیستی برنامه های شادی برای تجلیل از کودکان صورت گرفت.
اسماعیلیان خاطر نشان کرد: روز دوشنبه ۱۵ مهرماه نیز کودکان به همراه مربیان و مدیران مهدهای کودک و با همراهی کارمندان بهزیستی به دیدار سالمندان و تجلیل از آنان با گل و شیرینی پرداختند.