جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان برق دانشگاه آزاد نجف‌آباد برگزار شد
جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان برق دانشگاه آزاد نجف‌آباد برگزار شد

خبرگزاری ایمنا: جشن فارغ‌التحصیلی ۱۳۰ نفر از دانش‌آموختگان رشته‌های برق ورودی سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با حضور هیات رئیسه و خانواده دانش‌آموختگان در این دانشگاه برگزار شد. به گزارش ایمنا، سید محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این مراسم گفت: بدون شک یکی از زیباترین لحظه برای پدر و مادر موفقیت […]

خبرگزاری ایمنا: جشن فارغ‌التحصیلی ۱۳۰ نفر از دانش‌آموختگان رشته‌های برق ورودی سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با حضور هیات رئیسه و خانواده دانش‌آموختگان در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایمنا، سید محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این مراسم گفت: بدون شک یکی از زیباترین لحظه برای پدر و مادر موفقیت فرزند است که افتخار می‌کنند و خوشحال از اینکه فرزندشان در مرحله‌ای از زندگی موفق بوده و ورود به مرحله بالاتر برایش مهیا شده است، مسئولان این دانشگاه هم دانشجویان را مثل فرزندان خود می‌دانند و امروز قطعا یکی از لحظه‌های شیرین و به یادماندنی برای آنان خواهد بود.
امیری با تبریک به دانشجویان، گفت: انسان هیچ وقت از آموختن فارغ نخواهد شد، همیشه و در همه دوران و در همه مراحل نیاز به کسب و فراگیری علوم جدید و تجربه‌های بیشتر خواهد داشت، امید است شما دانشجویان عزیز بتوانید در دوره‌های بالاتر موفقیت‌های بیشتری کسب کنید و از تجارب خود برای ساختن آینده بهتر خودتان و جامعه استفاده کنید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد بیان کرد: دانشکده برق این واحد امروز افتخار بزرگی برای استان و کشور است و با دارا بودن ۶۰ عضو هیات علمی که از بهترین استادان دلسوز دانشگاهی هستند، یکی از فاکتورهای مهم موفقیت دانش‌آموختگان این دانشکده در مقاطع بالاتر هستند.
وی اظهار داشت: بسیاری از استادان بزرگ دانشگاه‌های کشور بعد از بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اعتراف کرده‌اند امکاناتی که در این دانشگاه وجود دارد در دانشگاه‌های دیگر کمتر دیده می‌شود و این افتخاری است برای همه عزیزان که در این دانشگاه تحصیل کرده یا در حال تحصیل هستند.
امیری افزود: مسئولان دانشگاه افتخار می‌کنند که خدمتگزار دانشجویان و خانواده آنها در دانشگاه باشند، حفظ و حراست از جایگاه به دست آمده در این دانشگاه هم وظیفه مسئولان دانشگاه و هم فارغ‌التحصیلان این دانشگاه است، دانشگاه از شما دانشجویان انتظار دارد که ارتباط خود را با دانشگاه و استادان قطع نکنید چون صاحبان اصلی دانشگاه شما هستید، همه باید دست در دست هم دهیم تا دانشگاه را از جایگاهی که هست بالاتر ببریم.