جشن فارغ التحصیلی ۱۰۰ دانشجوی پیام نور نجف آباد
جشن فارغ التحصیلی ۱۰۰ دانشجوی پیام نور نجف آباد

جشن فارغ‌ التحصیلی بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نجف ‌آباد در رشته‌های حقوق، مدیریت دولتی، علوم سیاسی، فیزیک، ریاضی، روانشناسی، مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اقتصادی، مهندسی کشاورزی، مهندسی صنایع و مهندسی مدیریت پتروشیمی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه برگزار شد.  سید سعید […]

جشن فارغ‌ التحصیلی بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نجف ‌آباد در رشته‌های حقوق، مدیریت دولتی، علوم سیاسی، فیزیک، ریاضی، روانشناسی، مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اقتصادی، مهندسی کشاورزی، مهندسی صنایع و مهندسی مدیریت پتروشیمی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه برگزار شد.

 سید سعید آیت، رئیس داشگاه پیام نور نجف آباد در این مراسم تعداد دانشجویان این دانشگاه را ۵۰۰۰ دانشجوی دانست و گفت: این دانشجویان در ۲۹ رشته در این دانشگه مشغول به تحصیل هستند که ۲۳ رشته کارشناسی و شش رشته کارشناسی ارشد است.

 وی افزود: دانشگه پیام نور مرکز نجف آباد دارای ۲۳ عضو هیئت علمی است که همه دارای مدرک دکتری و از توانایی بالایی برخوردار هستند.

 رئیس دانشگاه پیام نور واحد نجف آباد با اشاره به اینکه ۲۷۰ استاد مدعو نیز در این دانشگاه تدریس می کنند، تصریح کرد: مرکز نجف ‌آباد اولین و تنها مجری کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش هوش مصنوعی و رباتیک دانشگاه‌ های پیام نور کشور از نیمسال تحصیلی جاری است.

 آیت در پایان با اشاره به فعالیت تشکل های دانشجویی در این دانشگاه خاطرنشان کرد: ۱۲ انجمن علمی، پنج کانون فرهنگی و دو پایگاه بسیج خواهران و برادران در این دانشگاه فعالیت می‌ کنند.

منبع:خبرگزاری دانشجو