جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا
جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز؛شب جمعه،جشن میلاد کریم اهل بیت،امام حسن مجتبی (ع) در دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا نجف آباد برگزار شد. این مراسم با برنامه جزء خوانی قرآن کریم توسط دانش آموزان و و جمعی از فرهنگیان آموزشگاه آغاز شد.در ادامه برنامه،نماز مغرب و اعشاء به امامت آزاده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز؛شب جمعه،جشن میلاد کریم اهل بیت،امام حسن مجتبی (ع) در دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا نجف آباد برگزار شد.

این مراسم با برنامه جزء خوانی قرآن کریم توسط دانش آموزان و و جمعی از فرهنگیان آموزشگاه آغاز شد.در ادامه برنامه،نماز مغرب و اعشاء به امامت آزاده فرهنگی رضا صادقی اقامه شد؛سپس ضیافت افطاری که به همت خانواده یکی از دانش آموزان این آموزشگاه تدارک دیده شده بود برگزار شد.

پس از ضیافت افطاری،رضا صادقی از فرهنگیان با سابقه آموزشگاه و از آزادگاه ۸ سال دفاع مقدس،به بیان خاطراتی از ماه مبارک رمضان در دوران اسارت و همچنین دوران پیش از آن در جبهه نبرد با دشمن متجاوز بعثی پرداخت.

در پایان این مراسم نیز پس از اتمام سخنان این آزاده سرافراز،جمعی از دانش آموزان به مولودی خوانی پرداختند.

لازم به ذکر است که این برنامه به همت تشکل های دانش آموزی و مدیریت آموزشگاه برگزارشد.

همچنین به غیر از دانش آموزان و کادر اجرایی این دبیرستان،چهار تن از دبیران این آموزشگاه به نام های محمد رضا رستمی،احمد میرزاخانیان،رضا صادقی و حسینعلی امینی فر در این مراسم حضور داشتند و البته نکته جالب در مورد این چهار فرهنگی با سابقه این است که همگی آنها از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس می باشند.

IMG_6959IMG_6921  IMG_6929 IMG_6935 IMG_6937 IMG_6939 IMG_6940 IMG_6941 IMG_6945 IMG_6946 IMG_6947 IMG_6949 IMG_6951 IMG_6958