جشن نیکوکاری نجف‌آباد با ۲۹۱ میلیون تومان
جشن نیکوکاری نجف‌آباد با ۲۹۱ میلیون تومان

مهدی مجلس‌آرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار ۳ هزار و ۷۰۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان اصفهان اظهار کرد: مردم استان اصفهان در جشنواره نیکوکاری امسال مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان کمک کردند. وی با بیان اینکه پایگاه‌های امداد در مدارس، مساجد و سطح شهر مستقر شده […]

مهدی مجلس‌آرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار ۳ هزار و ۷۰۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان اصفهان اظهار کرد: مردم استان اصفهان در جشنواره نیکوکاری امسال مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان کمک کردند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های امداد در مدارس، مساجد و سطح شهر مستقر شده بودند، افزود: امسال با تأکیداتی که استاندار اصفهان مبنی بر حضور حداکثری مردم، سازمان‌ها و ائمه جمعه برای مشارکت در جشن نیکوکاری داشتند میزان کمک‌های مردمی با افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شد.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز کمک‌های بخشی از مدارس جمع‌آوری نشده است، تصریح کرد: تاکنون کمک‌های جمع‌آوری شده از مدارس استان اصفهان ۱۲۵ میلیون تومان بوده است که نسبت به سال گذشته که ۶۰ میلیون تومان بوده است، رشد داشته است.

وی ادامه داد: کمک‌های نقدی جشن نیکوکاری تاکنون ۳۵۰ میلیون تومان و غیر نقدی و کالا یک میلیارد تومان بوده است.

مجلس‌آرا گفت: همچنین تعهدات سازمان‌ها امسال ۱۵۰ میلیون تومان بوده است و این در حالی است که سال گذشته تعهدات سازمان‌ها ۳۱۶ میلیون تومان بوده که امسال این رقم کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: بیشترین کمک به جشن نیکوکاری را نجف‌آباد با ۲۹۱ میلیون تومان داشته است و سپس شهرستان اصفهان بدون کمک‌های مدارس با ۲۲۰ میلیون تومان و نیز گلپایگان با ۱۶۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۷۰ میلیون تومان نیز  کمک‌های خیران به صورت کالا‌ها و نیز نقدی بوده است، گفت:شهرداری شهر اصفهان سال گذشته  ۱۰ میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند.