جلیلی در گلزار شهدای نجف‌آباد:گلزار شهدا زرادخانه‌های ایران هستند.
جلیلی در گلزار شهدای نجف‌آباد:گلزار شهدا زرادخانه‌های ایران هستند.

جلیلی در گلزار شهدای نجف‌آباد: گلزار شهدا زرادخانه‌های ایران هستند/ وارد مرحله جدیدی از تمدن‌سازی اسلامی شده‌ایم خبرگزاری تسنیم: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد،‌ شهدا را زرادخانه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت که هم‌اکنون وارد مرحله جدیدی از تمدن‌سازی اسلامی شده‌ایم. به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به اصفهان، سعیدجلیلی […]

جلیلی در گلزار شهدای نجف‌آباد:
گلزار شهدا زرادخانه‌های ایران هستند/ وارد مرحله جدیدی از تمدن‌سازی اسلامی شده‌ایم
خبرگزاری تسنیم: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد،‌ شهدا را زرادخانه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت که هم‌اکنون وارد مرحله جدیدی از تمدن‌سازی اسلامی شده‌ایم.

سعید جلیلی- گلزار شهدای نجف آباد

سعید جلیلی- گلزار شهدای نجف آباد

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به اصفهان، سعیدجلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد و قرائت فاتحه بر مزار این شهیدان، طی سخنانی در جمع مردم این شهرستان، با اشاره به مذاکرات بین دولت‌ها، گفت: آن چیزی که در مذاکره تعیین کننده است اقتدار هرکدام از طرفین است و جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه شهدا می‌تواند در مقابل ۶ قدرت جهانی مقاومت و ایستادگی کند.
وی گلزار شهدا را زرادخانه جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: قدرت ما مرهون این شهداست و فرزندان آنان که کماکان بر مقاومت تاکید دارند و امروز در گفت‌وگوها فقط از حقوق خود دفاع نمی‌کنیم بلکه از حقوق همه کشورهای مستقل دفاع کرده‌ایم.
این کاندیدای انتخابات تصریح کرد: در بستر اسلام ناب بود که جوانان ما توانستند چنین استعداد و ظرفیتی را بروز دهند و هنر دولت‌ها این باشد که چنین ظرفیت‌هایی را در عرصه‌های مختلف تولید از جمله کشاورزی و صنعت به کار بگیرد که اگر بتوانیم براساس اسلام ناب و باور به مردم ظرفیت‌ها را در این بسترها آزاد کنیم؛ پیروزی‌های بزرگی را به دست خواهیم آورد.
جلیلی در ادامه اظهار داشت: وارد مرحله جدید تمدن‌سازی اسلامی شده‌ایم و جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو برای بیداری اسلامی نه تنها برای مقاومت، بلکه الگویی برای پیشرفت هم هست.

سعید جلیلی- گلزار شهدای نجف آباد

سعید جلیلی- گلزار شهدای نجف آباد

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای پیشرفت نداریم، گفت: خداوند سرمایه‌های زیادی را چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ معنوی در اختیار ما قرار داده که می‌توانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم به شرطی که یک عدالت ساختاری ایجاد کنیم.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: انشاءالله با یک مقاومت همه‌جانبه و همراه با پیشرفت، الگوی دفاع مقدس را در همه عرصه‌ها تکثیر کنیم و در هر عرصه‌ای که دشمن فشار آورد، پیشرفت‌ها و پیروزی‌های ما در آن عرصه بیشتر بوده مانند بحث هسته‌ای که دشمن در این عرصه به ما فشار آورد اما جزو ۱۰ کشور برتر هسته‌ای شدیم و این اتفاق باید در عرصه تولید، صنعت و کشاورزی اتفاق بیفتد.

دکتر سعید جلیلی بعد از دیدار با مردم نجف آباد  به منظور عیادت از جانبازان وارد مرکز توانبخشی جانبازان اعصاب و روان شد.

 

گزارش تصویری و ویدئویی